kine Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Jeg sliter veldig med hovne fingre om dagen, beina er ikke så ille men er en god del vann der også!! Men fingrene er verst. Jeg klarer ikke å bøye dem, skjære brød kan jeg glemme, og det gjør vondt bare det å smøre smør på brødskiva:( Noen tips? Jeg har i tillegg bekkenløsning, og har fått streng beskjed om å gå minst mulig, kun nyttegåing! Er det noe vanndrivenede jeg kan ta? noen slags te eller noe?
Simen og Julie Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 prøv å slutte med salt, også mener jeg at grønn te skal hjelpe. søk på google etter kjerringråd for vann i kroppen ) lykke til )
Billie Jean Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Drikk masse vann og spis salat og annen mat som ikke inneholder så mye salt og sukker. (Du må selvsagt spise vanlig mat også, ikke bare salat, ellers blir du slapp;) Men prøv å holde deg unna potetgull/sjokolade. Kjedelig at du ikke kan bevege deg så mye, for det hjelper for å fordrive vannet. Men du kan jo gjøre armbevegelser selv om bekkenløsningen hindrer deg i å gå: Strekk armene opp og knip igjen hendene. Beveg armene opp og ned i pumpeaktige bevegelser mens hendene åpner/lukker seg. Forsøk å få til mest mulig bevegelse med overkroppen. Og hold hendene høyt. Ift føttene kan du ta på støttestrømper og rulle anklene rundt/gjøre pumpebevegelser. Du bør også legge dem høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå