Gå til innhold

Hva skal med i fødebaggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

store gode truser til deg selv, helst noen med høyt liv i tilfelle du må ta KS, ikke noe er verre enn å ha en trusestrikk på KS-snittet! AmmeBH, stor og god t-skjorte, løs og ledig bukse, noe litt fint til hjemreise (setter en finger på tights og tunika) innesko, toalettsaker. Lurt å kjøpe inn noe snop med sukker, brus o.l som du kan ha med, det er knall å få i seg litt ekstra energi når en driver på.

Hentesett til baby, pluss et eller 2 skift med klær den lille kan bruke på sykehuset :) ooogg LAMMESKINN til å ha i "bobla" til babyen ;) O evnt smokk :)

Bleier skal vel være på sykehuset, men greit å ta med hvis du er usikker :)

Signerer lammeskinn!

Mannen min hentet lammeskinnet vårt hjemme på dag 3 (lå en uke) fordi det på sykehuset var blitt stjelt (!)

Det blir så lunt og godt til bebisen da.

Vannflaske med tut, lypsyl og håndkrem.

Løse klær, innesko, toalettsaker (såpa på sykehuset er ikke verdens mest fancye) hårføner, lommebok men ikke så mye penger siden det ikke går an å låse den inn, egne bind (de på sykehuset er huge!!)

*Mobillader

*Kamera

*Toalettsaker ( jeg brukte børsten, tannbørsten, min egen såpe, hårstrikk, og mascara)

*Gode klær som ikke strammer ( joggebukser, singleter, store t.shorter)

*Litt klær til babyen ( Vi dro hjem å hentet bodyer til Oliver, for vi likte ikke så godt de klærne de hadde til babyene på sykehuset)

*Håndkrem og lypsyl

*Innesko

*Litt penger

Neste gang så kommer jeg til å ta med meg en bok. Det ble litt stille perioder noen ganger og da ble det kjedelig å bare ligge der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...