Gå til innhold

Hva skal med i fødebaggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-Joggebukser (2)

-Singletter (2)

-Cardigan

-Hettejakke

-Sokker

-Ammebher

-Innesko/tøfler

-Toalettsaker: -Shampo/balsam u/parfyme

-Dr.greves skum til intimvask (anbefales)

-Dusjsepe u/parfyme

-Deo

-Tannbørste/tannkrem

-Ansiktsvask/krem

-Hårbørste

-Strikk/klemmer

-Sminke

-Kamera+lader

-Snacks ;)

-Mobillader

-Ammeinnlegg

-Brystvortekrem (vart ganske sår fra dag en sist)

-Vannflaske/juice eller noko slikt uten kullsyre

-Helsekortet

Bur 5 min unna sjukehuset, så viss eg føla eg trenger noko meir får sambo eller nokon andre kjøre å hente det for meg.

Blir nok ikkje så veldig lenge på sjukehuset så trur eg har med meir enn nok :-) Ang. mjukt dopapir droppa eg det, på sjukehuset eg skal føde har dei en liten dusj ved sida av do man kan skylle med mens man tisser. UBESKRIVELIG deilig. Husker sist eg tenkte å grubla på ka eg skulle gjere uten dusjen når eg kom heim, dusjen vår rekker ikkje akkurat bort t do :P Så då kom eg på ideen om å koke et par store imsdal/oldenflasker med drikketut som eg fylte med vatn og skylte mens eg satt på do. Genialt :-)

Liste over ting til Babyen:

-Hentesett til heimreisa

-Bodyer

-Sokker

-Sparkebukse

-Helseteppe

-Lue

Bleier og slikt utstyr har dei på sjukehuset :-) Men skulle eg mangle noko får sambo hente det :-)

Pakk med deg undertøy, litt store gode truser du skal ha store bind i den. Noe skifte tøy til deg selv. Ta gjerne med deg noe sminke, ta med deg en god bok eller lydbok. ikke pakk for mye. Ta også med deg det vil at babyen skal reise hjem i. Vi brukte kun sykehus klær når jeg fødte frem til den dagen vi reiste hjem.

Fotoaperat og lader.

ta ikke med deg pcn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...