Gå til innhold

Jeg har rier!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 3 med noe jeg skjønte var mer enn bare kynnere, de varte ikke så lenge, men kom med bare minutters mellomrom. Tenkte det kunne være maserier bare, men bestemte meg for å stå opp og ta en dusj allikevel, i tilfelle.

Og her sitter jeg med rieteller og jammen har de tatt seg opp i både styrke og varighet.

Iiiik :)

Noen varer i over ett minutt, mens den jeg hadde akkurat var litt kortere. Og de kommer med 5-8 min mellomrom.

Lurer på om de må bli mer regelmessige før jeg vekker mann (og barnevakt) og ringer føden.... Hmmmmm...

Er 6 dager over og ble strippet i går, det funka på meg ihvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 3 dg over. Blødde ii går,og våknet av rier i 3 tiden.har vært på føden....litt over 1,5 cm åpning. Hjemme og slapper av litt, så reiser vi opp om litt tenker jeg. Endelig! Riene varer litt under 1 min, men kommer hveert 3-5 min. Jeg lovte å dra opp på føden igjen når de varte 1 min.... Siden jeg er 2 gangs fødende kan det pluttselig gå fort:)

lykke til til deg og meg i dag...... Snart har vi gullene våre hoss oss!

Skrevet

Får håpe du er igang da:-)

Lykke til!!- og gjerne send over noen rier til meg også!!

Skrevet

Sitter her også og lurer på om det er ting på gang:)

Er 39+0 i dag, og våknet oppp kl 06.30 og har kraftige kynnere/milde rier hvert 6-8 min. Får bare vente å se om det blir noe fødsel av dette eller om det bare er masrier som dabber av etter hvert. Har time til jordmor kl 10 i dag så regner med at jeg venter fram til da og ser det ann.

Er 3 timer med bil til nærmeste sykehus her så man får ikke vente for lenge med å dra på sykehus.

Dette er nr3 og de andre sine fødsler har tatt lang tid, så håper denne kan gå litt kjappere :)

Lykke til dere andre som også kjenner at noe er på gang.

Skrevet

Åh, spennende! Masse lykke til begge to! Heldige :)

Skrevet

Send noen rier hit da vel!! :D 4 dager til termin, men storebror kom 5 dager før, så det føles som overtid allerede! :P

Masse lykke til alle sammen!!!! xxxxxx-fingrene for noen flotte fødsler i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...