Gidder ikke! Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Våknet kl 3 med noe jeg skjønte var mer enn bare kynnere, de varte ikke så lenge, men kom med bare minutters mellomrom. Tenkte det kunne være maserier bare, men bestemte meg for å stå opp og ta en dusj allikevel, i tilfelle. Og her sitter jeg med rieteller og jammen har de tatt seg opp i både styrke og varighet. Iiiik Noen varer i over ett minutt, mens den jeg hadde akkurat var litt kortere. Og de kommer med 5-8 min mellomrom. Lurer på om de må bli mer regelmessige før jeg vekker mann (og barnevakt) og ringer føden.... Hmmmmm... Er 6 dager over og ble strippet i går, det funka på meg ihvertfall!
MissisJ Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 er 3 dg over. Blødde ii går,og våknet av rier i 3 tiden.har vært på føden....litt over 1,5 cm åpning. Hjemme og slapper av litt, så reiser vi opp om litt tenker jeg. Endelig! Riene varer litt under 1 min, men kommer hveert 3-5 min. Jeg lovte å dra opp på føden igjen når de varte 1 min.... Siden jeg er 2 gangs fødende kan det pluttselig gå fort:) lykke til til deg og meg i dag...... Snart har vi gullene våre hoss oss!
Peispå! Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Får håpe du er igang da:-) Lykke til!!- og gjerne send over noen rier til meg også!!
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Sitter her også og lurer på om det er ting på gang:) Er 39+0 i dag, og våknet oppp kl 06.30 og har kraftige kynnere/milde rier hvert 6-8 min. Får bare vente å se om det blir noe fødsel av dette eller om det bare er masrier som dabber av etter hvert. Har time til jordmor kl 10 i dag så regner med at jeg venter fram til da og ser det ann. Er 3 timer med bil til nærmeste sykehus her så man får ikke vente for lenge med å dra på sykehus. Dette er nr3 og de andre sine fødsler har tatt lang tid, så håper denne kan gå litt kjappere Lykke til dere andre som også kjenner at noe er på gang.
trippeltopp Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 Åh, spennende! Masse lykke til begge to! Heldige
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 Send noen rier hit da vel!! 4 dager til termin, men storebror kom 5 dager før, så det føles som overtid allerede! Masse lykke til alle sammen!!!! xxxxxx-fingrene for noen flotte fødsler i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå