Gå til innhold

Hvor gammelt er barnet ditt, og sitter det fremover eller bakovervendt i bilen..? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guttene på 8 år, 6 år og 4 år sitter framovervendt (minstegutten ble 4 år i juni, og vi snudde ham helt i slutten av mai), vesla på 23 mnd sitter selvsagt bakovervendt. I begge bilene.

Annonse

Gubben er 34 år og sitter selvsagt bakovervendt, alt for sikkerheten til min mann! Bestilte stolen på en utenlandsk nettside, den var helt super, eneste er jo at den tar enormt med plass!!

Poden på 12 måneder sitter selvsagt også bakovervendt, så han og faren har det meget underholdende i baksetet!!

Gullklumpene mine!!:-))

Annonse

mine på 1 og 3 sitter bakovervent, nokså små unger på 10 og 13 kilo så de har greit med plass, også vi foreldrene er korte så vi får plass vi og!

Søskenbarna på 1 mnd og to år sitter bakover med 3 åringen framovervendt. Lang treåring og ikke sjangse til å få 3 bakovervendte seter i den bilen.

de to andre søskenbarna på 2 og 3 år sitter framovervendte, stor bil så burde vært mulig å ha dem bakover, men ikke jeg som bestemmer i den familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...