MayBe2012 Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Er `bare` kommet til uke 12 +1, og kjenner at jeg beg å få prikking i fingrene, vann!!! Skriver bare fordi jeg synes det er bare litt tidlig... Ved siste svangerskap kunne jeg ikke strikke særlig pga at hendene ikke hang med pga prikking/vann i kroppen. Håper det ikke er svangerskapsforgiftning i en tidlig fase iallefall... hadde det sist... Flere som kjenner prikking i fingrene her inne på 1. tri...??? vurderer faktisk å levere en urinprøve i morgen for å sjekke etter eggevite...
MaRiAnNe_85 Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Hei! Hadde svangerskapsforgiftning med i begge de forrige svangerskapene, og med det du sier hadde jeg nok dratt til legen og levert en urinprøve for sikkerhets skyld. Får håpe at det ikke er begynnende svangerskapsforgiftning. Jeg har ikke vært så plaget med opphopning av vann i kroppen (har hatt vann,men mer gjevnt fordelt eller hva jeg skal kalle det...). Hos meg starte det med høyt bt. Det er uansett ikke noe å spøke med så er greit å fange opp noe slikt på et tidlig stadium. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå