Gå til innhold

Easywalker SKY eller QTRO ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har bestilt meg qtro, men ikke prøvd den ut annet enn i butikken. Jeg gikk for qtro fordi jeg jobber i bhg og ser at 3-hjulingene er mer ustabile sånn at når ungene skal sove må vogna støttes mot veggen for at vi ikke skal risikere at den velter. Dette sa også selgeren i butikken (jeg var på demo med forhandler av easywalker) uten at jeg nevnte det først. Hun mente at qtro er akkurat som en 3-hjuling, bare mye mer stabil.

en annen grunn er at qtro har regulerbart fotbrett -stor fordel da barnet kan sove uten å ha føttene hengende ned når det blir så stort.

og den siste grunnen er rett og slett at jeg synes qtro er finere enn sky ;)

Takk for godt svar!

Men tror du de små hjulene til qtro kommer like godt frem på ulendt terreng og i snøføre?

Det er vel det eneste jeg er litt skeptisk til..

Og er vognene ellers helt like? Er det kun hjulene som er forskjellen?

hi

Tusen takk for svar!!

Har det justerbare fotbrettet så mye å si? Skjønner at det er bra å få opp benene på babyen/ungen når den sover, men er det alene grunn til å velge Qtro?

Veeeldig usikker her, men tenker litt å gå for SKY...

Uff.. Takker for svar igjen, ikke lett dette her..

:)

-hi

har du lyst på sky så gå for den!

Jeg syns det har vert greit å ta opp bena til barnet når det sover, men det er jo ikke kjempe viktig. Er ikke sikkert du kommer til å savne det.

Jeg har en del venner som har MB, og jeg har aldri hørt de si at de savner fotbrettet...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...