Gå til innhold

Har dere noen gang blitt avvist av kjæresten/samboeren/mannen deres?

Anbefalte innlegg

Når jeg sier avvist mener jeg om de har avslått å ha sex. Hvordan reagerte dere? Og hva var "grunnen"?

Menn (ihvertfall min!) vil ALLTID ha sex.. er ikke ett spørsmål en gang. Men plutselig her en dag avviste han meg! Synes det ble for rart med magen... Og dette skjedde helt plutselig! Så gikk det noen dager, og han gav seg.. (Magen ble plutselig veldig stor, nesten over natta, i tillegg til at han jobber offshore så ser ham ikke så ofte..) Men jeg ble rett og slett helt paff! Må le litt av det nå da, når jeg tenker på blikket jeg fikk.. Det var ett ganske sjokkert blikk, og han stirret RETT på magen med stoooore øyne!

Fortsetter under...

Har levd i ekteskap der jeg ble avvist 98 av 100 ganger jeg prøvde meg, de siste 3 årene. Vet hvordan det er. Men i ditt tilfelle synes han kanskje det er rart/skummelt å ha sex når du er såpass gravid. Prat med fyren!

Gjest Antarctica

Det skjer ikke så ofte, kanskje når han er veldig, veldig sliten og trøtt; eller når han er syk selvsagt. En og annen gang hvis vi har hatt fest kan han være trøtt i kombinasjon med berusa, og da pleier han å be seg unnskyldt og forklare at det neppe vil bli noen nytelse. (Noe som stemmer, for er det mye vin med i bildet, er snoppen noe mer slapp og uberegnelig altså!)

Jeg syns ikke det er så rart om graviditeten gjør noen endringer også for mannen. Men dersom kona ikke er gravid, og alt ellers er som normalt, og mannen plutselig går fra å være alltid/ofte lysten til å bli helt eller nesten helt uinteressert, ville jeg ha antatt at det lå noe bak. Stress, sykdom, nedtrykthet, utroskap el lign.

Annonse

Vi har vært sammen i snart 10 år og kan telle på èn hånd de gangene han har avvist meg. Det er alltid for en "gyldig" grunn som f.eks at kl er 4 om natten og han skal opp om 2 timer. Hadde reagert VELDIG om han plutselig skulle avvist meg uten grunn nå..

Ja, hender innimellom, men det er fordi mannen min jobber vanvittig mye og er alt for sliten til å ha sex i perioder. Men han avslår på en fin måte da. Hender jeg takker nei også hvis jeg ikke er i form, ingen av oss blir sur eller fornærmet.

Da jeg var gravid var han heller ikke så ivrig, synes det var rart med magen som rørte på seg, redd for å skade meg eller babyen var han også uansett hva både jeg og jordmor sa.

Så ingenting å ta seg nær av :-)

Jeg ble avvist i natt! Hadde fått ereksjon på ham og alt,han ville heller sove siden han skulle på jobb. Kjedelig ja...Er dette normalt? Synes jeg hører at menn aaaldri sier nei til sex:P Flere?

Er det noe å reagere på da? Virker jo som at det er nærmest en regel at mannfolka er noen svin hvis de reagerer på at vi kvinnfolka avviser dem når de legger opp til sex.

Helt ok å bli litt skuffet, men å legge mer i det er jo bare tull, så lenge det ikke skjer hver gang eller veldig ofte da.

Må være lov for dem å være trøtte, slitne eller ikke ha lyst også, på lik linje som er bør være for oss kvinner.

Min mann vil alltid sove i sengen. Jeg kan få ham til å ha sex,men er alltid jeg som må gjøre ham kåt først..og så regner han med at jeg blir automatisk kåt av å gjøre ham kåt..

Om dagen vil han alltids,men det har vi jo ikke anledning til med små barn.

Har det litt sånn som deg, HI; mannen har alltid vært klar før, men nå i det siste har han begynt å bli litt rar.

Var litt komiskt her om dagen, lillegutt lå og sov så vi benyttet anledningen til å kose oss litt ;)

Det ble til at jeg sugde han, og rett før han skulle til å komme styrte jeg pikken hans mot den bare magen min siden jeg ikke ville ha gris i munnen.. Han klarte ikke å komme på magen min hehe.. Kan jo skjønne hvorfor he he, men tenkte ikke på det akkurat da, har jo gjort det sånn før da magen ikke var der :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...