Gå til innhold

1 år, kan ikke sove uten min hjelp.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Klaraklar

Ring til Sovekarin med en gang! Jeg angrer på at jeg ventet helt til min ble langt over 3 år. Jeg var utslitt. Og ta kontakt med fastlegen, i tillfelle det kan være at det dreier som sykdom. Min hadde reflux og tålte ikke melk, stakkars, så hun sov lite og lett og aldri uten min hjelp og nærhet. Ingen vits i å fortsette slike nattmareritt for lenge, det kan få konsekvenser for deres mentale helse og barnets mentale utvikling.

Nettside med kontaktinfo: www.sovekarin.no

Noen må bare gå igjennom natt etter natt med skriking, kanskje la far gå inn med en kopp med vann. Har hørt om dem som må holde ut i 2 uker før ungen gir seg.

Jeg har tatt ungene opp i sengen, når de har våknet og latt dem ligge der. Har aldri hatt noen store problemer med å få dem til å glemme nattammingen...

Jeg har også alltid hatt (frem til rundt 4 års alder) en tutekopp hengende på sengen slik at ungen kan ta litt vann når h*n våkner.

Har valgt å bruke tutekopp så lenge nattestid pga minimal risiko for søl. Har hatt noen episoder da teddybjørnet har hatt fotvask i vannglasset, så da bestemte jeg meg for å bruke tutekopp selv om ungen brukte vanlig glass gjennom dagen.

Annonse

Poenget var at det ikke er gjort på et par dager.

Har som sagt aldri slitt med noen av ungene mine på det punktet (blir nok "straffet" nå med nr 3 skal du se ;-) så jeg kan ikke komme med noe fasitsvar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...