helene0: jan09+jun11 Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse?
Underveis --> Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Jeg finner bleien på Libero sin svenske side, men ikke den norske... Tyder vel på at den ikke finnes i Norge :-(
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 mener å ha sett det på supra/meny butikker, men nå har ikke tittet i bleiehyllene siden jenta mi sluttet med bleier for 1,5 år siden så jeg vet ikke om de fremdeles har det.
Viiii Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Hei Jeg sendte epost til Libero og fikk dette til svar: Hei og takk for mail. Vi har Libero Potty Training Pants i vårt sortiment. Men det er kjedene som bestemmer hvilke produkter de ønsker å ha i sortimentet i butikkene. Pr. i dag er det ingen som har bleien i sortimentet, dessverre. Du kan ikke kjøpe Libero Potty Training Pants direkte gjennom oss, men til informasjon får du kjøpt bleien i Sverige og Danmark. SÅ for dere som bor i nærheten av Sverige er det en mulighet å få tak i dette.
Heidi <3 Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 en bleie der barnet kjenner at bleien blir våt når h*n tisser.. og dermed forbinder følelsen av å tisse med at h*n burde gå på do. bleien blir ubehagelig å ha på, men du slipper å få tiss i sofaen eller gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå