Gå til innhold

Fantomspark , plis svar !:O

Anbefalte innlegg

Kan fantomspark synes utenpå magen !? Tatt tester som er negative, hatt uregelmessige menstrasjoner med både veldig små og veldig store blødninger. Mye "missfarget" blod også.

Klarer heller ikke å gå mer ned i vekt, enda jeg går på en streng diett og trener masse. Så i dag at jeg hadde mye blank utflod med litt rosa gelè i..

Er snart 7 mdn siden fødsel..

Og i går da jeg lå på sofan så var det akkurat som hikke i magen min, som da jeg var gravid. Og flere ganger i dag har det vært masse små "spark" akkurat som i uke 20. Og jeg ser det dunker inne der innimellom. Er veldig lavt nede i magen. Det er AKKURAT som om jeg er gravid. Skal til lege nå om ikke så lenge. Men ville bare høre om det er noen andre som har hatt det slik.. Eller evnt vet hva dette er !?

Kan det være noe der inne ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143391169-fantomspark-plis-svar-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du, mot all formodning, er ca 18-20 uker på vei nå som man omtrent må være for å se spark på utsiden, så må du jo ha blitt gravid rett etter du fikk babyen omtrent. Regn deg tilbake, det er jo ikke sikkert at renselsen ville ha vært over en gang.

Du kan fint kjenne fantomspark og du kan fint ha både leamus og tarmbevegelser som synes utenpå magen. Det at du ikke klarer å gå ned i vekt kan ha med at kroppen din faktisk trenger tid på å normalisere seg etter fødselen, ikke bekymre deg før det har gått et år. Det samme med blødningene. :-) Ta det HELT med ro og la kroppen komme seg i normal gjenge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...