Gå til innhold

Symptomjakten!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje vi som er dpo kan samles i en symptomtråd?!:-)

Skravle litt og utveksle erfaringer... og ikke minst lete etter symtomer sammen?

Mine symptomer;

-veldig trøtt om dagen

-tisser mye

-rar oppblåst følelse i magen

-veldig annerledes EL enn vanlig (pleier å ha vondt,men var annerledes nå)

-murringer i korsrygg og mage

-dager hvor puppene kløøøør

-luft i magen

-humørsvingninger

-Fysen på noe godt, hele tiden!

Så jenter, hva er deres symptomer? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er 8 dpo og mine symptomer er:

- tisser en del,våkner spesielt om natten at jeg må på do

- murringer i korsrygg og mage,veldig ofte

- luft i magen

- litt stikkninger i puppene

Skrevet

Jeg er 7 dpo og dette er mine symtomer:

-oppblåst og treg mage

- prikking i puppene

- hoven nedentil, såpass at samboern har klaget på at det er for trangt de 2 siste dagene når vi har hatt sex

- nysing, nyser hver dag..og det gjorde jeg sist jeg var gravid :P

Skrevet

Kan også nevne at jeg samme dag som el hadde skikkelig vondt en liten periode i underlivet! Var vondt å hoste/nyse og det kjentes nesten ut som slike nedpress jeg hadde på slutten i sist svangerskap!

Vet ikke om det har noen betydning, men kom til å tenke på det nå:-)

Skrevet

Symptomjakten begynner for meg og nå ;). 1 DPO. Har vært innbilt svanger de tildigere pp'ene. Merker ingenting enda hehe. Har blitt bevisst på at jeg er kvalm oftere nå enn da jeg gikk på p-piller for et halvt år siden men man går jo og kjenner etter hele tiden.

Lykke til, håper det er en liten spire som gir alle de der symptomene jubeldumbo ;)

Skrevet

Ja det håper da jeg å:-) hehe...

Ellers er det vel bare jeg som leter etter symptomer kanskje? :-)

er 4dpo i dag! :)

Skrevet

8 dpo i dag og samme symptomer som i går :) Og i dag har jeg en øm pupp, kun venstre pupp som er veldig øm, merker ingenting i venstre pupp..blir nå spennende å se i dagene framover :)

Skrevet

2 dpo, skriver opp trøtthet som symptom. Neida. Tror ikke en eventuell spire gir noen symptomer enda. Er bare veldig kjedelig å vente til ikm ;)

Skrevet

Silja: Er helt enig, det er så fryktelig mange dager mellom el å ikm :P

9 dpo: Var kvalm i går kveld og i morges før frokost. Den ene puppen er øm og den andre klør og prikker litt. Har fått lotionaktig utflod og livmortappen er høyt oppe og helt snurpet igjen, bakovervendt:) Jeg kan jo i teorien være så mye som 16 dpo, er jo på dag 30 i syklusen..og uten å ha testet etter el kan den jo ha vært når som helst..men tenker det er best å gå ut fra de lengste syklusene mine:) Da vil det i alle fall bli en klar positiv test når jeg tester hvis jeg faktisk er gravid:)

Skrevet

Hei jenter:)

Hvordan går det med dere symptomtestere?

Her sitter jeg å lurer på om jeg er gravid eller om jeg har et krafig anfall med pms.. Hehe... Er 3 dager til ikm i dag og imorgen reiser vi på ferie. Skal ta en test før vi reiser så får vi se om turen nedover til Danmark blir moro eller et mareritt for samboer:) :)

Har litt varierende grad av symptomene mine..

Men nå har jeg veldig press nederst i magen mot livmor. Håper selvfølgelig det er positivt:)

Var i dag formiddag SKIKKELIG kvalm (trodde jeg måtte kaste opp flere ganger) ,men nå i ettermiddag har jeg til å me spist litt sjokolade! Er altså ikke kvalm lenger...Håper også det var positivt, og håper nesten jeg er kvalm i morgen tidlig også :P

Krysser fingrene så får vi se hva som skjer. Kanskje jeg må over i 3pp... Da skal jeg i allefall begynne med el-testing så jeg er sikker på at vi treffer:)

Dere da jenter? fått flere symptomer eller har denne ekle tanta kommet på besøk?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går ann å få symtomer så tidlig jeg:) hehe

Jeg kjenner ingenting jeg, annet en at jeg har veldig vondt i puppene som er vanlig før TR:) 3 dager til IKM ca!

Håper dere alle er gravide!:) Vi går spennende tider i møte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...