MammaMø med to små Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Tenkte kanskje vi som er dpo kan samles i en symptomtråd?!:-) Skravle litt og utveksle erfaringer... og ikke minst lete etter symtomer sammen? Mine symptomer; -veldig trøtt om dagen -tisser mye -rar oppblåst følelse i magen -veldig annerledes EL enn vanlig (pleier å ha vondt,men var annerledes nå) -murringer i korsrygg og mage -dager hvor puppene kløøøør -luft i magen -humørsvingninger -Fysen på noe godt, hele tiden! Så jenter, hva er deres symptomer? :-)
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Hei:) Jeg er 8 dpo og mine symptomer er: - tisser en del,våkner spesielt om natten at jeg må på do - murringer i korsrygg og mage,veldig ofte - luft i magen - litt stikkninger i puppene
Mammapudding Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Jeg er 7 dpo og dette er mine symtomer: -oppblåst og treg mage - prikking i puppene - hoven nedentil, såpass at samboern har klaget på at det er for trangt de 2 siste dagene når vi har hatt sex - nysing, nyser hver dag..og det gjorde jeg sist jeg var gravid
MammaMø med to små Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Kan også nevne at jeg samme dag som el hadde skikkelig vondt en liten periode i underlivet! Var vondt å hoste/nyse og det kjentes nesten ut som slike nedpress jeg hadde på slutten i sist svangerskap! Vet ikke om det har noen betydning, men kom til å tenke på det nå:-)
Silja81 Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Symptomjakten begynner for meg og nå . 1 DPO. Har vært innbilt svanger de tildigere pp'ene. Merker ingenting enda hehe. Har blitt bevisst på at jeg er kvalm oftere nå enn da jeg gikk på p-piller for et halvt år siden men man går jo og kjenner etter hele tiden. Lykke til, håper det er en liten spire som gir alle de der symptomene jubeldumbo
MammaMø med to små Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2011 Ja det håper da jeg å:-) hehe... Ellers er det vel bare jeg som leter etter symptomer kanskje? :-) er 4dpo i dag!
Mammapudding Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 8 dpo i dag og samme symptomer som i går Og i dag har jeg en øm pupp, kun venstre pupp som er veldig øm, merker ingenting i venstre pupp..blir nå spennende å se i dagene framover
Silja81 Skrevet 13. juli 2011 #8 Skrevet 13. juli 2011 2 dpo, skriver opp trøtthet som symptom. Neida. Tror ikke en eventuell spire gir noen symptomer enda. Er bare veldig kjedelig å vente til ikm
Mammapudding Skrevet 13. juli 2011 #9 Skrevet 13. juli 2011 Silja: Er helt enig, det er så fryktelig mange dager mellom el å ikm 9 dpo: Var kvalm i går kveld og i morges før frokost. Den ene puppen er øm og den andre klør og prikker litt. Har fått lotionaktig utflod og livmortappen er høyt oppe og helt snurpet igjen, bakovervendt:) Jeg kan jo i teorien være så mye som 16 dpo, er jo på dag 30 i syklusen..og uten å ha testet etter el kan den jo ha vært når som helst..men tenker det er best å gå ut fra de lengste syklusene mine:) Da vil det i alle fall bli en klar positiv test når jeg tester hvis jeg faktisk er gravid:)
MammaMø med to små Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2011 Hei jenter:) Hvordan går det med dere symptomtestere? Her sitter jeg å lurer på om jeg er gravid eller om jeg har et krafig anfall med pms.. Hehe... Er 3 dager til ikm i dag og imorgen reiser vi på ferie. Skal ta en test før vi reiser så får vi se om turen nedover til Danmark blir moro eller et mareritt for samboer:) Har litt varierende grad av symptomene mine.. Men nå har jeg veldig press nederst i magen mot livmor. Håper selvfølgelig det er positivt:) Var i dag formiddag SKIKKELIG kvalm (trodde jeg måtte kaste opp flere ganger) ,men nå i ettermiddag har jeg til å me spist litt sjokolade! Er altså ikke kvalm lenger...Håper også det var positivt, og håper nesten jeg er kvalm i morgen tidlig også Krysser fingrene så får vi se hva som skjer. Kanskje jeg må over i 3pp... Da skal jeg i allefall begynne med el-testing så jeg er sikker på at vi treffer:) Dere da jenter? fått flere symptomer eller har denne ekle tanta kommet på besøk?
*Lykkelig 1984* Skrevet 20. juli 2011 #11 Skrevet 20. juli 2011 Jeg skjønner ikke at det går ann å få symtomer så tidlig jeg:) hehe Jeg kjenner ingenting jeg, annet en at jeg har veldig vondt i puppene som er vanlig før TR:) 3 dager til IKM ca! Håper dere alle er gravide! Vi går spennende tider i møte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå