Gå til innhold

Lesbe, - og barn med en kollega ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en snill og hyggelig heterofil mann som kollega.

Atletisk og flott å se på er han også.

Han er også positiv til å få barn med ei lesbisk jente.

Han stiller ingen krav for å stille opp,utover det at han ønsker å kunne treffe barnet av og til.

Han har egne barn fra før av.

Er det noen lesber her som har fått barn med menn de kjenner, og som kan dele sine erfaringer med oss andre ?

Ingeborg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi/jeg har to barn fra før som er 50% hos faren sin og 50% hos kona og meg. Ungene kaller hun jeg er gift med for mor, og meg for mamma. Nå ønsker vi å få et barn til, og kona vil gjerne være gravid. For oss ble det naturlig å bruke en kjent donor som ønsker å være til stede i barnets liv. Dette særlig fordi de to andre barna har en pappa som de er masse hos.

Han vi til slutt turte å spørre, er en svært nær venn av oss. Han har ønsket seg barn i mange år, men det har aldri blitt sånn, og nå er han over 40. Det er altså på tide å komme i gang. Han er bifil, men singel for øyeblikket. For oss tror jeg det kommer til å gå veldig bra. Vi kjenner hverandre svært godt, og vi har veldig likt livssyn og syn på oppdragelse. Planen er at han skal ha barnet rundt 50% akkurat slik som ordningen er med de andre barna våre.

Det du må huske på, er at når du får barn med noen, er du tvunget til samarbeide med vedkommende for resten av livet. Dere må diskutere nøye før dere bestemmer dere for noe. Husk at man kan endre følelser underveis, og plutselig kan det hende at barnefaren ønsker å se barnet mer enn det du er innstilt på.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...