Gå til innhold

Når byttet dere fra bag til sportsdel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20.23 seriøst? hvorfor ikke bare bytte da?

jeg bytter litt på nå bruker litt begge deler, mini er nysgjerrig av seg og er nettopp fyllt 4 mnd. Snakekt med manuell terapeuten hennes om det og hun sa det er null problem har jo ikke full sittestilling akkurat. Blir som å ligge i en babybjørn vippestol

Annonse

Ryggplate har de aller fleste vogner, men den står jo i 90graders vinkel. Ergo, ryggen blir for bratt sida de ikke skal sitte helt oppreist. Da er sittedelen i vogna bedre da den har flere stiller. Evt bruke en pute/dyne å bygge opp i bagen med om man absolutt vil holde på bagen lengst mulig.

Byttet på fra 4 mnds. alder. Når de ble rundt 6-7 følte jeg meg ikke trygg uten at de hadde seler på, og da var det liten grunn forå bruke bagvogna.

Hvorfor er det om å gjøre å bruke den lengst mulig? Det må være et poeng jeg ikke har fått med meg.

8 måneder. hun sov for det meste når vi var ute før dette. dessuten anbefalte fysioterapeuten vår å vente lengst mulig, altfor mange skifter for tidlig i følge henne. de skal helst kunne sitte selv før de skal over i sportsdelen.

Annonse

vi brukte den til jenta var nesten 9 mnd.. syns hun druknet i sportsdelen på Edgen.. men hun satt jo mer enn hun lå i baggen, det er beregnet at en skal kunne sitte med ryggstøtte-plate i bunnen.. fungerte utmerket for oss ivertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...