Gå til innhold

Hvis du trodde DIN mann var en drittsekk, min har nettopp blitt avslørt som århundrets rævhøl!!

Anbefalte innlegg

På firmatur til København har han og en kvinnelig kollega som jeg faktisk trodde var ok vært på swingersklubb og utgitt seg for å være et ektepar. Gud veit hvor mange han hadde seg med der i tillegg til henne. Mens jeg og ungene var hjemme og feiret bursdagen til moren hans. Skjønner jo nå hvorfor han var så blid når han kom hjem. Vi skulle reist på ferie neste uke, det utgår!! Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg ennå. Trodde jeg kjente ham jeg. Fy f...

Fortsetter under...

Møtte en av kollegaene hans i går, som avslørte det. De hadde ikke vært særlig diskret så alle på jobben visste det. Han innrømte når jeg konfronterte ham. Mente det bare var et innfall og at han ikke "mente noe med det".

Hi

Annonse

Tuller du nå?? Har han hatt sex med masse forskjellige damer, kastet bort et ekteskap på noe han "ikke mente noe med"??

(må innrømme at jeg ikke helt vet hva swingersclub går ut på, men er det ikke at par bytter sexpartnere med andre par?)

Fordi dette er et klassisk søndags-innlegg. "Buhu, mannen min har vært på jobb-tur i Spania og har vært utro", "Hjelp! Samboer har vært på guttetur i Bergen og vært på strippeklubb", "Hva gjør jeg nå? Mannen har pult en prostituert fra Riga!" osv. osv. HVER JÆVLA SØNDAG! Bare tull hele greia.

Dette må være tull!!

Hvis ikke har du en skikkelig jævel til en man!! Og jeg tror ikke dette kom som ett sjokk for deg, noe må du jo ha merket på mannen din..enten at ekteskapet gikk dårlig eller personligheten hans..dette er jo ikke helt vanlig...

Annonse

Huff dette hørtes helt forferdelig ut! Og ikke rpøvde han å være diskre en gang, hvilket faktisk gjør det verre, for han tar deg for å være en idiot.... Lykke til!!

Går det an å være sååå drittsekk?

Få all fakta på bordet! Kan det hende han har vært på swingerskurs uten å ha hatt seg med noen? Kanskje var han bare nysgjerrig på det og ville se hvordan det er..?

Da står vel en aldri så liten hiv-test for døra, i tillegg til clamydiatest, syfilis, gonorre, hepatitt m.fl.

Han kan jo ha gjort dette flere ganger, husk!

Tja, enten du tror det eller ei, så slår jeg deg (eller mannen min slår din mann) men jeg tenker ikke legge ut detaljer rundt det. Så jeg har ikke noen problemer med å tro deg i det hele tatt.

Bare å komme seg videre, du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...