Gå til innhold

Har dere venniner som irriterer vettet av dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har ei jeg vurderer å kutte ut nå, hun konkurerrer om alt. Tror hun er bedre og jeg har mest lyst å be henne reise til "you know where". Hun er en sånn person som skal gni det inn i trynet på deg, og hun takler ikke kritikk. Men å fortelle deg hvor feil du ser ut det må man da tåle. Jeg har til dags dato ikke ytret et ondt ord til henne, men har måtta høre at jeg er overvektig, har stygt hår, burde virkelig oppgradere garderoben min. Det værste er at jeg er tynnere enn henne, dette er åpenbart og likevell klarer hun å komme med klær hun har som er altfor store (hu har slanka seg) og mener at dem må jo virkelig være passelig til meg. Jeg rister på hodet og blir rett å slett drit lei! Har lyst å kutte henne ut for jeg orker ikke alt drama o.l men på bunnen er dama grei.

Fortsetter under...

Jeg har en bekjent som i sitt hode tror vi et bestevenninner. Hun har ingen andre, mens jeg har flere venninner. Det er ikke slik at jeg ikke kan være venn med alle - for det kan jeg. Men denne dama ringer hele tiden og skal finne på noe. Noen ganger vil jeg bare ha fri. Hun har rare meninger og vi er svært ulike, men allikevel må hun se meg hele tiden.

Hadde det enda vært en venninne av meg... Min søster irriterer vettet av meg! Hun er også besservizzer og takler kritikk særs dårlig. Hun er j***** god på å se splinten i andres øye men ikke bjelken i hennes eget. Jeg har etter mange år endelig innsett at vi ikke kan fungere sammen annet enn i familiesammenkomster. Jeg kunne skrevet en stil om henne, men kjenner jeg blir sur bare ved tanken. Siste ord ble sagt da hun presterte å kalle meg en stor egoist og et par andre lite hyggelige ting. Better off without her!! Synd men sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...