Gå til innhold

Noen som er gode i fransk og kan oversette?

Anbefalte innlegg

Får stadig henvendelser på Skype. De fleste er på engelsk, men fikk denne her om dagen. Hva står det egentlig? Bare nysgjerrig ;)

Jeg legger aldri til fremmede altså, bruker skype til å snakke med familie som bor langt unna.

coucou, je me prénomme Philippe j'habite toulouse je suis veuf et j'aimerai tisser une amitié sur de bonnes bases tout d'abord en commernçant par des échanges et voir plus sur ceux je vous laisse me lire en vous demandant si vous possedez une adresse de messagerie instantannée voiçi le mien: [email protected]

Fortsetter under...

Hei, mitt navn Philippe Toulouse jeg lever jeg er en enkemann, og jeg ønsker å bygge et vennskap på høyre fot først i commernçant gjennom utveksling og se mer om de jeg skal la deg lese meg spørre deg om du har en Instant e-postadresse her er mitt: [email protected]

Det hadde jeg ikke tenkt på engang ;) Men forsøkte det nå, og her er resultatet:

Hei, mitt navn Philippe Toulouse jeg lever jeg er en enkemann, og jeg ønsker å bygge et vennskap på høyre fot først i commernçant gjennom utveksling og se mer om de jeg skal la deg lese meg spørre deg om du har en Instant e-postadresse her er mitt: [email protected]

Haha, skjønte det nesten... ;)

Hei, jeg heter Philippe og er en enkemann som bor i Toulouse. Jeg ønsker å bygge et vennskap på et "godt grunnlag" gjennom først e-mail/chat og se hvordan det går. Med dette avslutter jeg og lurer på om du har en msn/chat adresse. Her er min: [email protected].

Tror det er ca riktig. Litt vanskelig å forstå når han overhode ikke benytter seg av tegnsetting....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...