Gå til innhold

er det harry å spise på mc donalds?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å spise på mcdonalds er like dumt som å sykle uten hjelm det... Men at folk IKKE spiser der er jo ingen garanti for at de har et sunt kosthold, og naturligvis motsatt. Jeg synes det er mer harry at "alle" plutselig skal spise sushi. =P

Nei, vi gjør det når vi er i by'n ;)

Jeg er så glad vi ikke har slikt her, selv om jeg faktisk bor i en by. Liten, men det er en by :) Kommer vel snart, men enda ikke.

Det er ikke harry, men en kjapp matbit nå og da. Hvertfall i mine øyne.

Og det heter sunt(men sunnt er vel bedre enn sundt;)). Og har du hørt om de store bokstavene? De er fine, de :)

Annonse

Du ser stygt på familier som eter der? Virkelig? Det må gjøre godt for selvfølelsen din...Eller...hm..DU er jo også på mækkær'n siden du ser hvem som spiser der...

Det er i grunnen utrolig tåpelig å dømme folk som er en sving innom en fast food kjede, for man vet som forbipasserende ingenting om hvorfor de er der, hvor ofte de spiser der osv.

Jeg spiser aldri på McDonalds selv, men det er fordi jeg ikke liker maten der.

Spiser på McDonalds med familien ett par ganger i året, gjerne etter kino e.l. Ungene synes det er gøy, og leken de får er mer stas enn maten. Ikke noe værre enn å spise kebab eller gatekjøkkenmat hvertfall.. Synes det er også er harry at "alle" nå spiser sushi, og spiser man ikke det er man skikkelig ukul.

Jeg synes egentlig det er litt mer harry å gå inn på Mac Donalds og stirre stygt på alle som sitter der:p

Men aller mest synes jeg det er synd på mennesker som har behov for å hevde seg ovenfor andre mennesker sånn som trådstarter har.

Kanskje du heller skulle jobbe litt med selvtilliten din? Så har du ikke behov for å rakke ned på andre mennesker?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...