Gå til innhold

Hva tjener en butikkansatt uten spesielt erfaring da dere?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å søke meg jobb i klesbutikk, har litt erfaring med kasseapparat og god erfaring når det kommer til kundeservice. Jobbet som shopkeeper på et tatoveringsstudio, men det var ikke helt supert på pengefronten for å si det slik!

Hvis man skal ha mellom 50-80 % stilling..hva ligger timesprisen på sånn ca i de større kjedene? H&M, Carlings, J&J ??

Fortsetter under...

Tusen takk fro svar dere..er dette etter dere har jobbet en god stund? Eller er begynnerlønna så sabla høy? Trodde det var sånn max 135 kr jeg ;) Litt forskjell i det jeg har nå, som er 3000 utbetalt etter en beinhard mnd !! Hohoo

jeg har som nevnt over 193,-,

MEN, det er ikke i en klesbutikk som du spurte etter.

Har ingen spesiell utdannelse men kunne endel om produktene fra før.

Kan nok ikke sammenlignes med vanlig butikklønn/arbeid egentlig.

Noen ganger ønsker jeg at jeg bare hadde en vanlig butikkjobb, for det er så fantastisk mye jeg må kunne/vite som er veldig viktig å formidle videre til de kundene vi har-som er MANGE. Mye stress-aldri pauser.

Men.. jeg trives likevel :-)

Annonse

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=619

Her har du tariffen, men i noen butikker har man litt høyere lønn eller bonuser så det blir litt mer enn det som står her. Så kommer jo tilleggene på kveld og lørdag selvfølgelig.

Selv har jeg 4 kroner i timen i ansvarstillegg.

Annonse

Det kommer an på om man leverer inn vitnemål og slikt og selvfølgelig hvor gammel man er. Er man passert 20 ligger timelønnen på rundt 130kr,så kommer UBtilleggene utenom(etter kl1600 og etter kl1300 lørdag/etter kl1600 lørdag). Ihvertfall der hvor jeg jobber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...