acp Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 noen her inne med erfaring ang amming og brystreduksjon?har veldig lyst å amme når hun kommer til verden,men tok en brystreduksjon for 8år siden..vet at sjansen er mindre for å kunne amme.ihvertfall fullamme.
mjs Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 En venninne av meg har tatt brystreduksjon. Hun har fått melk hver gang, men ikke fått til å få noe ut. Vet at de på barsel har tvunget henne til å prøve,uten hell. Det skal vel i teorien være mulig, men i noen tilfeller fungerer det bare ikke. Det har endt med at hun har måttet stoppe hele melkeproduksjonen.
mflette Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 ja dette lurer jeg også veldig på. tok brystreduksjon for ett år siden
Baby-bea Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Da jeg tok reduksjon spurte legen om han skulle ta hensyn til amming. Jeg sa nei, for jeg trodde jeg var ferdig med barna. Angrer på d nå.. Men, da vi fikk jenta vår for 9 mnd siden fikk jeg til å amme, men ikke fullamme. Jeg var takknemlig for det jeg fikk ut og supplerte med nan. Jeg tror at det er litt individuelt fra person til person hva som går an. Så bare prøv :-) Kanskje går det bedre enn forventet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå