trippeltopp Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 I går sov jeg til 14.00 - da dro jeg meg ut av sengen... og nå har jeg nettopp våknet, og kl er 15.30 straks... Er dette vanlig sånn like før fødsel? Husker jeg var trøtt før jeg fikk førstemann også, men da var jeg redd jeg ikke skulle få sove på natten så jeg presset meg selv til å være våken....kan godt si jeg angret da vannet gikk idet jeg skulle gå og legge meg en kveld - da skulle jeg nok helst sett at jeg var godt uthvilt ja... Så nå tør jeg liksom ikke "overkjøre" kroppens signaler, og sover hele tiden. Håper virkelig lillebror vil ut snart, for stakkars snille sambo og min søte sønn blir totalt overlatt til seg selv om dagen. Heldigvis at vi har en verdens beste bestemor som også tar pjokken masse! Flere som er murmeldyr om dagen?
allimac82 Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Jaaaa...sover mye og den minste anstrengelse gjør at jeg må sove igjen. Har vært så aktiv hele graviditeten, så det er uvant å være så sliten. Men tenker som deg at det er viktig å lytte til kroppen og lade opp til fødselen. Jeg har 9 dager til termin. Når er din termin?
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Ja, har hatt det slik med alle svangerskapene at den siste måneden før termin har jeg vært helt slått ut og kunnet antagelig ha sovet døgnet rundt om gubben og barna hadde tillatt det I dag kunne jeg og gubben for første gang få sove leeenge sammen for bestefar og kjæresten hans var på besøk i natt og de tok turbogutta på morningen! FANTASTISK!
trippeltopp Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har termin søndag om en uke så det er jo ikke så lenge til heldigvis. Gikk en uke over med førstemann, men håper jeg slipper å gå så lenge denne gangen. Jeg kan ikke få skryte nok av min kjære, som først tok sønnen vår HVER helg når jeg var i eksamensinnspurten i våres, og som nå også trår til og tar med gutten ut på diverse fine aktiviteter hver eneste helg. Jeg GLEDER meg til vi kan gjøre ting sammen som en familie igjen! Er godt å vite at pappan har to uker permisjon når babyen kommer + 3 etterfølgende ferieuker slik at vi får fem deilige uker sammen Gleder meg!!
Astro - 27.07.11 Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har det litt motsatt. Er veldig trett, men klarer ikke helt å sove... Har vært alene hjemme hele helgen, min kjære har tatt med begge ungene på tur til besteforeldrene, så jeg har kunnet sove hele tiden ... Men har ikke klart det! Har gått igang med små prosjekter her hjemme som å male noen gamle møbler og pusse opp stellekommoden. Nå angrer jeg litt. Er kjempesliten men føler jeg må ferdigstille prosjektene før familien kommer hjem =) Men har jo 17 dager til termin, så jeg kan forhåpentligvis slappe av en annen dag =)
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Joda føler jeg sover og sover, men jeg sover bare noen timer i strekk. Så er jeg våken noen timer og så sove litt igjen. Sover nok på denne måten fordi jeg våkner av at jeg har vondt i bekkenet. Da er det godt å vite at jeg kan legge meg igjen. Viktig å lytte til kroppen nå. Er ikke så greit å være utslitt og supertrøtt den dagen/natten fødselen starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå