Gå til innhold

Dagens klageinnlegg fra meg.

Anbefalte innlegg

Jeg har i hele oppveksten levd under ustabile forhold, dette har skapt angst før meg. Jeg ble sammen med en fyr før et år siden, ble gravid, men endte i abort. Han begynte med dop, og ble voldelig. Jeg gjorde det slutt.. Jeg møtte en annen fyr, der det ble tvang...

Og eneste menn jeg møter på nå, er bare ute etter sex. Jeg liker ikke å være ute blant folk, pga angsten.

Jeg flytta fra alt og alle før å komme meg videre, og nå sitter jeg her. Jeg har venner, og famillie rundt meg selvfølgelig. Men det hjelper lite når jeg faller i det store hullet og blir deprimert.

Nå har jeg vært på dib/bim endel og vet jeg kommer til å bli angrepet her. Men det gjør meg fint lite, ville bare få ned litt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143390435-dagens-klageinnlegg-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at du der nede, i det store hullet, faktisk har en stige slik at du kan komme deg opp igjen. Og ja, den når helt opp.

Vent med menn og sex til du har det bedre med deg selv, ingen skam å ikke ha en kjæreste / ha sex.

Bruk de gode menneskene rundt deg.

Prøv å vær glad for de små tingene - at solen skinner (hvis det regner, skal du være glad for det også, for da blir jo vannmagasinene fylt opp), at nesen din ikke er falt ned på haken i løpet av natten.

Bra jobbet hittil, du har jo kvittet deg med en del ballast. Også bra at det ble abort, for å være bundet til en voldsmann resten av livet er ikke gøy ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...