Gå til innhold

Siste dagen her inne! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Weee.. imorra hopper jeg over til 3. trimester! Må si at 2. trimester har flydd forbi. Gud så fort tiden går!! Nå er det bare siste innspurten igjen! Gleder meg uendelig mye til å bli mamma:) Ønsker alle dere her i 2. trimester lykke til videre, og håper vi sees i 3 trimester om ikke så alt for lenge! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg venter prins i oktober <3 Venter også prins i oktober ;) Gratulerer med ferdig 2. trimester!! :D Kommer etter deg om en liten stund. Når har du termin?

Skrevet

Gratulerer :) Jeg venter prinsesse i oktober og hoppet over til 3. tri idag (søndag) Tenk nå er vi kommet så langt!! Deilig å tenke på at om ikke mange ukene nå har vi nurkene våre i armene <3

Skrevet

Eg kjem etter til 3.tri om nokre dagar:) Tida går utruleg fort:)

Skrevet

Petrinemor: Jeg har termin 4. oktober!! ;) Hva med deg?? :)

Skrevet

<3 Min engel <3: Da har vi termin samme dag da :D Artig!! Er så spennende å tenke på at vi skal bli mammaer om noen korte mnd!! LYKKE!! :)

Skrevet

<3 Min engel <3: Ups.. tok feil..vi har 1 dag mellom terminene våre :P jeg har termin 4 oktober...tenkte bare litt feil ;) haha, litt for tidlig ammetåke her...

Skrevet

Ja, da har vi nesten samme termin, så da får vi følge hverandre i spenning frem til fødselen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...