Gå til innhold

Jeg har født :)

Anbefalte innlegg

Jeg reiste inn på sykehuset torsdags morgen (7juli) kl 07.15 for planlagt igangsetting.. De undersøkte meg ca kl 08.00 og da hadde jeg ca 3cm åpning allerede så de satte inn en modningstablett i kjeden min og sa at de håpte den skulle framkalle rier.. Ca kl 11.45 begynte jeg og kjenne smårier og allerede kl 12 begynte de og bli sterkere og sterkere.. Ble undersøkt igjen kvart over 12 og hadde da 4-5cm åpning så de tok vannet mitt 12.20.. Etter det økte riene på kraftig og det ble veldig fort intenst og veeeldig vondt.. Jeg ble sjekket igjen ca 14.45 og hadde da 8cm åpning og jeg begynte og kjenne at det presset på nedover og da de sjekket meg igjen 14.50 hadde jeg mellom 9 og 10cm åpning og fikk beskjed at jeg kunne begynne og presse når jeg følte at jeg måtte.. 14.55 begyte jeg og presse og kl 15.03 var lille baby Lucas ute og alle smertene bare forsvant :)

Jeg hadde en veldig rask, men også VELDIG intens fødsel.. Nå er jeg bare glad det er overstått og jeg koser meg masse med babyen og storebroren hans <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143390342-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde termin 30juli, så fødte når jeg var 37+1 :)

Han var 3900gram, 50cm lang og 34cm rundt hodet.. Stor og fin gutt :)

Lurer på hvor stor han hadde vært om jeg gikk helt til termin før han kom :P

(Storebroren hans er født 3 dager over termin og var 3624, 48cm lang og 36 rundt hodet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...