Gå til innhold

noe som har peiling?? ang sår og hvite blemmer i svelget/halsen.

Anbefalte innlegg

Min samboer har på 4.døgnet nå hatt illrøde sår og hvite blemmer i halsen. Han er ikke syk på noen måte ellers. Frisk og rask! det eneste er at han har problemer med å svelge og at det gjør veldig vondt om morgenene.

Jeg har selv tatt en titt på det og det ser ikke bra ut.

det har forverret seg betraktelig over helgen.

Noen som har vært borti dette ?

Fortsetter under...

munnskold, jeg har det i perioder, men har aldri hatt det i halsen da...rbuker vademecum mot det og zendium tannkrem...bruker ca en uke fra de dukker opp til de forsvinner,dukker opp som små prikker og vokser før de går bort igjen, ganske vondt på det værste...

men som de sier send ham til legen

høres ut som after/munnskold, ikke farlig men vondt som f.... Det starter som små røde prikker og utvikler seg til noe som ligner flate blemmer med hvit overflate på. Varierer i størrelse. Det finst forskjellig på apoteket som kan lindre, men det er ofte lite hjelp i. Det tar nesten en uke fra man merker de første symptomene til de er borte.

Jeg hadde det for et par uker siden!! Det er såååå vondt og kjempeubehagelig :( i tillegg til at INGENTING hjalp... Følte det aldri gikk vekk.. Men så prøvde jeg munngeléen fra cosmopharma. Den smaker kjempeekkelt, men det ble borte! :) Dere får evt bare la det gå sin gang.. samboeren min hadde det etter meg, men ikke like lenge pga han begynte nokså raskt med munngeléen. Tror jeg hadde det i nærmene to uker!

Annonse

Merkelige saker altså.. det er lokalisert bak i svelget og opp mot ganen. Ser ikke ut som munnskold heller det er liksom som små områder med hvitt belegg. Nærmest som man får ved streptokokkinfeksjon o.l.

Men, som sagt han har ikke redusert allmentilstand overhodet.

Han skal til legen i morgen for en sjekk.

Den gelèen skal jeg kjøpe i morgen! takk for tipset :)

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...