Gå til innhold

Kan noen anbefale en god tutekopp det er fint å starte med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er nå 8 mnd, født 3 mnd prematurt. Tenke å begynne å fase ut tåteflaskene og begynne med tutekopp. Kunne tenkt meg noen tips på noen kopper som er fine å begynne med ??

Ellers får dere ha en knall søndag alle sammen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har også en som er 8 mnd. litt over 5 mnd. korrigert:) Altså prematurfødt i uke 28+6:)

Kjøpte rett og slett en tutekopp på KIWI i merket Bambino:) Kommer ikke noe ut hvis han ikke suger, lar han leke med denne og håper han knekker koden på at han skal suge fra den etterhvert:) Men liker best vann fra tåteflasken enn så lenge....hehe

Skrevet

Jeg har en som ikke tok flaske når han var baby, og heller ikke tutekopp når den tid kom. Prøvde først Avent tutekopp, men ingen suksess. Likte ikke den selv heller, for den holder ikke tett.

Så kjøpte jeg Nuk Learning bottle og den gikk det rimelig greit med, han fikk hvertfall til å suge av den. Den holder tett så lenge tutene er nye og de ikke knekker koden med at de kan klemmes på. Tutene kan også brukes på Nuk sine Wide Neck flasker.

Den var forresten også best i test for et par år siden.

http://www.klikk.no/foreldre/article491701.ece

Tommee Tippee er også en grei kopp, men den kjøpte jeg ikke før han var ca 18 mnd. Fin kopp å ha vann på i f eks senga, for den er helt tett.

Skrevet

Jeg kjøpte av typen NUK. Den hadde fint håndtak så det ikke var så lett å miste den og myk tut så det ikke skader tennene hvis de biter i den. :)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter. Da er det ut å kjøpe ny tutekopp. Gøy med alt som er nytt. Tirilgirl: Husker deg fra kjempelengesiden inne på bam. Jeg var baby 09 was made in London. Vi snakket en del om blodfortynnende og koaguleringsfeil ved blodet vårt. Veldig hyggelig å se du har blitt mamma igjen du også.. Klem

Skrevet

Jeg kjøpte en 6mnd kopp far Tommee Tippee. Foreløpig gnager min lille mer på den enn han drikker, men det io mer jo litt vann ut også. Den er veldig grei og holde og lekker ikke, så foreløpig veldig fornøyd med den. :-)

Skrevet

Mine barn ville ikke ha flaske, men Tupperware sin tutekopp ville de ha:) Den drypper heller ikke og kan absolutt anbefales!

Skrevet

Vi har brukt NUK sine på begge to og er veldig fornøyde. Minstemann har prøvd forskjellige typer, men det er NUK han drikker best av. Den lekker heller ikke ifra tuten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...