Gå til innhold

Samboer og det å ligge i samme seng som en annen kvinne..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel,jeg ville ikke brydd meg.Både jeg og min mann kan sove sammen med venner uten at det fører noe med seg.

Man er da voksne nok til å sove?

Og det er mulig å klå på noen i søvne.Har dere aldri gjort det med partneren deres?

Syns ikke du skal legge noe i dette HI.Tror han snakker sant jeg.

Jeg lå i samme seng som en kompis for noen uker siden. Jeg prøvde meg på han, han fikk stå når jeg strøk på den, men han ville ikke ha sex da han hadde dame. . . ikke skyt meg, jeg var full..

han forteller det, for om noe kommer frem siden, har han på en måte sagt det... om hun tok han der nede, og han tok bort hånden har han i allefall karakter... du må jo bare tro på han,, hva med å ta kontakt med jenta? be om telefonutskrift fra han.. har det skjedd noe på kanten, har de garantert hatt sms kontakt idag

Jeg kom hjem før noen timer siden, da stod det blomster på bordet og ett kort der det stod "unnskyld". Vi skal prate i morgen. Og han er ikke på noen måte kastet ut, bare jeg som tenkte litt fred og ro etter mye motgang og slit i forholdet.

hi

Annonse

vært der jeg også. Men min mann var edru!

De var på dykkertur, og min mann skulle dele rom med en kvinnelig dykker, dem skulle egentlig dele et rom med to enkeltsenger. Men det rommet visste seg å være med en dobbelseng. første natten hadde gått greit, men andre natten hadde hun fått litt innabords, i tillegg til å være singel, og min man våknet av at han ble runket....! Han avviste henne og gikk å la seg på sofaen.

Det er den versjonen jeg har fått servert. Om den er helt sann vet jeg ikke, men jeg må velge å stole på min mann, og det velger jeg. Har ikke annet å tro..

Annonse

Huff.

Jeg hadde engang en samboer som 'havnet' i samme seng som eksen sin...

Dvs han var full og hadde lagt seg og hun snek seg oppi senga sammen med han. Vi skulle begge overnatte hos en venninne av oss, men jeg var litt sein ute.

Han våknet da jeg kom dit! Ho kikka på meg og gliste.. Og jeg klikka fullstendig! Han skjønte ingenting, men ho eksen hans la igjen hår i hele leiligheta... Hehe. Jeg satt oppå henne og holdt tak i håret hennes med begge hender!

Joda, jeg var ung og dum. Men enda i dag kjenner jeg sinnet bobler opp når jeg tenker på den drittjenta som gikk inn for å ødelegge for oss. Jeg koker innvendig når jeg ser dama. Og hun er langt over 40 i dag;)

Forholdet holdt vel et halvt års tid etter det der, men jeg klarte aldri mer å stole helt på han... Med rette..

Så han gjorde ikke noe utav det faktum at hun tafset på han fordi hun sov er hans story???

Så at han har dame er ikke grunnen med andre ord ...?

Du "havner" ikke bare i seng med ei venninne på fest vettu når du har dame. De har vel flørta og rota den kvelden der, sorry men jeg ville ikke trodd på noe han her fyren sa.

Litt vanskelig problemstilling... I utgangspunktet ser jeg ikke nødvendigvis den store forskjellen på å sove i samme seng som en venn av motsatt kjønn enn en av samme kjønn. MEN... dersom det er tafsing i bildet, slik denne "venninna" til din mann har gjort, er det jo tydelig at det er mer enn vennskaplige hensikter - iallfall fra hennes side! Om han har gjort noe galt eller ei, får bli opp til deg å avgjøre. Du har vel ikke stort annet enn hans ord å tro på, og du kjenner ham bedre enn oss andre; er han til å stole på ellers? Eller kommer han med små hvite løgner for å "redde si ega ræv"?

Personlig hadde jeg ikke taklet bra at samboeren min delte seng med noen andre av motsatt kjønn, uavhengig av om de hadde status som venninner eller bekjente - eller totalt ukjente! Er én ting med familiemedlemmer av motsatt kjønn - men utover dét hadde jeg garantert følt ubehagelig og utrygt. Samme for min egen del; kunne aldri falle meg inn å dele seng med noen andre menn enn samboeren min! Ikke fordi jeg ikke stoler på meg selv - men nettopp for å unngå slike situasjoner som du beskriver i innlegget ditt! Høres bare vondt og vanskelig ut - og totalt unødvendig!

At mannen din sov i boxer'n fremfor mer påkledd TRENGER ikke bety noe. Er jo ikke sikkert han trodde hun ville prøve seg? Men det taler vel ikke direkte positivt for hans del, i og med at han ikke reiste seg og gikk ut av senga idet han skjønte at hun ikke KUN var ute etter vennskap...?

Lykke til, HI! Skal krysse fingrene for at dette ordner seg, både akkurat nå og på sikt.. :-)

Det første jeg tenker er at han fortalte det til deg og pyntet på sannheten pga en dag kommer den virkelige sannheten fram og da kan han argumentere med: "Jeg sa jo til deg hva som skjedde, hvorfor skulle jeg fortalt noe hvis jeg hadde ligget med henne?!" Jeg ville ikke trodd på han, det er sjelden noen ligger i samme seng som en venninne og blir tafset på i fylla uten å gjøre noe med det. Beklager HI, men dette har jeg hatt erfaring med en gang for mye.

Jeg har sovet i samme seng som andre menn enn mannen min dog gode venner på hytteturer og på fest. Vi har ikke tullet og gjort noe som hels annet enn å ligge og prate. Dette evt mannen min om og lager ikke noe stort nummer ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...