Gå til innhold

Samboer og det å ligge i samme seng som en annen kvinne..

Anbefalte innlegg

Samboer fortalte idag at han hadde ligget i samme seng som en venninne av han...

han fortalte at det ikke hadde blitt noe.. men jeg sitter med magevondt og er så sur. Har ikke latt det gått utover andre, måtte samle meg litt...

Uansett, hun hadde tatt på han, noe han trudde var mens hun sov, så han gjorde ikke noe ut av, bare la seg til å sove videre..

Fortsetter under...

Annonse

"Havnet"??

Usj, hadde ikke likt det jeg nei. Når det er sagt har mannen ei venninne som jeg også ble god venninne med etterhvert. Hadde de sovet i samme seng hadde jeg ikke brydd meg så mye, men de gjør nå ikke det heller da. Begge av respekt for meg, tror jeg?

Hva vil "tatt på han" si?

At hun sov er vel en litt _for_ plausibel forklaring uansett, synes du ikke?

Runket hun ham, er det neppe noe som ble gjort i sovende tilstand...

Tipper det har skjedd mer, og når det kommer for en dag, kan de unnskylde seg med at det skjedde i søvne og i fylla.

det hadde jeg ikke godtatt i det hele tatt. virkersom at det er noe som ikke er tatt med, og hva menes med tatt på ? ingen som gjør det i søvne vettu, det hadde vært nok for meg til å ta med meg dyna på golvet. beklager

Annonse

Hvordan var det med klær? Og hvor og hvordan tok hun på ham?

For et par år siden var jeg på byen sammen med en god venn av meg. Han hadde da kjæreste, men hun bodde utenlands, så hun var jo ikke med. Da ble jeg mye fullere enn beregna (viste seg at jeg var svært blodfattig pluss at jeg drakk 60% og ikke 40% som jeg trodde), og hadde vanskeligheter for å komme meg hjem. Han fulgte meg hjem og da jeg våkna oppdaga jeg at vi lå i samme seng. Men det var jo alt annet enn utroskap, vi var fullt påkledde, til og med i ytterklær. Og jeg lå på den ene kanten og han på den andre (lå ikke i senga i lengden, men i bredde, så ekstra mye mellomrom i mellom oss).

Om jeg hadde hatt kjæreste og han hadde fortalt meg at han hadde sovet i samme seng som ei anna jente ei natt, så tror jeg hadde reagert veldig negativt, men det tror jeg egentlig er en veldig naturlig reaksjon. Men jeg vet i alle fall av erfaring at ei gutt og ei jente kan dele seng uten at noe skjer.

Han sier han hadde på seg boxer.. Hvor... hun tok ihvertfall på rette plassen, og det høres enda mer idiotisk ut når han sa at han "ikke gjorde noe ut av det, fordi hun sov"....

Jeg vet at man kan både være hos hverandre og sove i samme seng uten at det skjer noe.. Men jeg orket ikke ha han her nå, han kommer hjem når jeg reiser bort etterpå.

hi.

Jeg personlig hadde ikke brydd meg. Jeg stoler 100 % på mannen min, å han har mange jente venner. Han har for det meste hatt jentevenner opp i gjennom. Dersom han hadde sovet i samme seng med en vennine i fulla(eller edru) så hadde jeg nok ikke brydd meg. I alle fall ikke dersom jeg kjennte denne jenta selv, og visste at det ikke var noe mellom dem.

Men nå vet jeg jo ikke hvordan venninen til mannen din er...Kjenner du henne? Er hun betatt av din mann tror du?

jeg skjønner at dette kan være sårt og frustrerende og at du kanskje ikke vil takle det alene, hva med å ringe din nærmeste venninne og snakke med henne, du vet her inne på forum og div kan det vare ganske mange "mannehatere" som kanskje er sinte på sin egen men at det er mye lettere å ta det utover en annen.

jeg tror det er sunnere for deg å takle det her alene eller med en venninne i stedenfor alle oss utenforstående, siden det er jo et ganske tøft tema.

og det vi sier og mene kan ha ganske stor innvirkning på dømmekraften din i en sår periode der man kansje vi se de enkleste løsningene og ta den lette veien.

men man finner fort ut at gresset ikke er grønnere på andre siden.

hva med å snakke med dette kvinnemennesket?

lykke til! jeg tenker på deg.

Det kan vær uskyldig, selv om det høres litt på kanten ut. Men det kan også være han forteller deg noe, sånn at hvis du får høre rykter kan han si at han allerede har fortalt deg dette. Han er kanskje bare føre var..

Jeg vet ikke.. Men min ekskjæreste gjorde det sånn, informerte meg om at det gikk rykter om han før jeg fikk høre dem selv. Så når jeg da fikk høre dem så visste jeg det jo. Men det var jo sant hele tiden.

Huff.. Ikke noe godt uansett.. Håper du finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...