Gå til innhold

Dere med kjekke menn - er dere redd de skal være utro? redd for å legge på deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemmer nok ikke helt i mitt tilfelle hvertfall. Min mann er skikkelig kjekk (helt objektivt sett), og jeg var også ganske flott da vi møttes. Nå har jeg ganske mange kilo for mye og sliter litt med selvtilliten over det. Men han forteller meg stadig hvor pen han syns jeg er og at han elsker meg, og jeg VET at han mener det, men det er ikke alltid like lett å tro det likevel.

Men han er en veldig stabil type, og jeg er aldri redd for at han er utro til tross for at han har en jobb han reiser mye i. Han setter alltid meg og ungene først uansett, og hvis jeg skulle gå hjemme og være redd hver gang han er borte hadde jeg blitt helt gal.

Så selv om et menneske har et flott utseende, betyr ikke det at han ikke er et ordentlig menneske fordet.

ar ikke noen sammengeng med utseende og utroskap da! Er ikke sånn at menn er utro fordi dama er tykk heller. De som er utro er utro uavhengig av utseende på seg selv eller kona! Jeg har en særdeles kjekk mann, ikke noe spes av utseende selv. han har aldri brydd seg om det. Har forøvrig en feit stygg kamerat, han er støtt utro. Dama hans er tynn, ung søt. antagelig bedre utseende på hun enn de damene han roter seg bort i i fylla!

Nei, hadde ikke orket å være i ett forhold til en mann en ikke klarer å stole på. Jeg er nok slank ja, men er ikke redd for å legge på meg. Uansett trives jeg med vekten min.

Det at jeg har en kjekk mann gjør vel sitt til at jeg anstrenger meg litt ekstra selv også, for å holde formen og stelle meg. Noe annet skulle bare mangle, uansett om mannen er kjekk eller ikke ;-) Jeg har forøvrig en venn, som er kjekk, og som alle trodde var en veldig stabil familiemann, men som nettopp har blitt avslørt som utro gjennom to år! Så skinnet KAN bedra ;-)

Ja på en måte er jeg det. Jeg er redd for å bli tykk, da hverken jeg eller mannen min syntes tykke folk er atraktive... Jeg er selv (foreløpig) relativt tynn 60kg 178 høy. men har lagt på med 8 kg de siste 5 årene så jeg kjenner jeg har litt panikk for at jeg skal fortsette å gå opp...

Annonse

Nei, jeg er selv overvektig og er ikke redd for at mannen min skal være utro eller forlate meg. Det heter tillit, og er en forutsetning for ethvert forhold.

Har du ikke tillit, har du ikke et forhold vært døyten, spør du meg.

Jeg har en veldig kjekk mann. Damer flørter med han og jeg kan også se at de snur seg etter han. Men han er ikke bare kjekk av utseende, han er også et godt, ærlig og reflektert menneske.

Om vi i sin tid hadde blitt sammen bare på bakgrunn av utseende, så hadde jeg kanskje vært litt bekymret nå med mine for mange kilo, strekkmerker og slaskepupper, men det er jeg ikke. Forholdet vårt er bygd på så mye mer enn det som kan sees.

Jeg har svært dårlig erfaring med superkjekkaser. En vakker mann har ego deretter og flørter og ligger rundt bare fordi han kan og får sjangsen gang på gang. Har ikke tall på hvor mange gifte,vakre, over gjennomsnittet pene menn som har lagt an på meg og prøvd seg.. Jeg er også over snittet pen, har jeg hørt, kanskje det er derfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...