Gå til innhold

Hvordan skal jeg formulere dette?

Anbefalte innlegg

Jeg skal jobbe en del ekstra i sommer og har gjentatte ganger prøvd å fått svar på hvor mange timer ekstra jeg skal jobbe.

Siden jeg skal vikariere for andre timelønnede ansatte så burde det ikke være så vanskelig å gi meg en tidslinje på de aktuelle vikariatene, sjefen min gir meg ikke noe svar på direkte spørsmål. Er redd for at jeg ender opp med å jobbe mange timer gratis for firmaet og det vil jeg ikke.

Hvordan skal jeg formulere at jeg vil ha et skikkelig svar og ikke godtar noe mer tull?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143390152-hvordan-skal-jeg-formulere-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

TEll timene - gjerne send sjefen en ukentlig eller daglig mail om hvor mye du har jobbet og sjekk at antall timer stemmer overens med de på lønnsslippen. Stempler du inn og ut? Be om kopi av timelistene dine, hvis du ikke får det automatisk.

Hva sier kontrakten?

Og hva slags firma er dette?

Dette er et ræva firma, men dessverre så har jeg ikke fått napp på noen av søknadene mine så jeg må pent bli her til jeg får noe annet.

De gangene jeg har tatt dette opp med sjefen så sier han " vi blir nok enige skal du se", men jeg jobber da ikke akkord UTEN å vite premien først. Har sendt han ei mld og fått beksjed om at han ringer meg senere, men jeg vil ha ant timer skriftlig noe som han også kommer til å lure seg unna.

ARG!!!

Skal skrive opp alle timene mine og prøve å få en oversikt over hvor mye tid de andre timelønnede har på sine oppgaver før han får tak i meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...