Gå til innhold

hjelp.... jeg skal på jobbitju i morgen... antrekk??

Anbefalte innlegg

skal i intervjuer flere ganger til uken.... og vet ikke hva jeg skal ha på meg...

var i 2 stykker i uka som gikk og følte meg kanskje litt overdressed... hadde på meg en grå kjole ,sånn ikke veldig lang men til låret liksom i veldig klassik stil... litt sånn balongformet i silke med broderier... høres kanske litt rart ut men den er fin.. til dette hadde jeg noen høyhelte sorte sko,og en clutch veske (om det skrives sånn)

noen tips??

Fortsetter under...

Du hørtes litt stivpyntet ut ja.. Mitt tips vil være å velge noe klassisk, men enkelt.

En enkel bukse og en elegant silketopp uten for mye detaljer. En klassisk hvit skjorte og et sort blyantskjørt. Velg en praktisk, men pen veske, eventuelt en dokumentmappe i sort skinn (en clutchveske er vel ikke akkurat noe du ville brukt i en jobbsammenheng til vanlig, da den ikke akkurat rommer så mye?).

Velg klassiske sorte pumps med en passelig høyde på hælen. Holdt deg til en klassisk frisyre, ren og pen sminke, og enkle smykker.

Og lykke, lykke til med jobbintervjuene!

tenkte kanskje jeg skulle ha på meg en enkel silkekjole,i sånn lys ferskenfarge,med sorte pumps og sort veske til.. en som rommer litt mer ja... og hvis det er litt kjølig så tenkte jeg å ta en cardigan over... og ha håret enkelt satt opp.. med perleøredobber og ikke andre smykker...

hi

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...