Peispå! Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Nok ei natt med harde kynnere og troen om at fødsel var i gang.... -4 dager nå, lillebror er mest sannsynlig stor, jeg har nesten gått i 1 1/2 år gravid i strekk pga 2MApå rappen,migrene,bekkenløsning, enorme mengder vann i kroppen,karpaltunnelsyndrom,så nå vil jeg bli FERDIG!!! Må få være lov å syte her på slutten:-) Skal være så glad når dette er over, men begynner å tære på tålmodigheten. Hvem flere er på overtid? Spirrevipp, henger du med enda? Værsåsnill lillebror, kom ut nå!
♥Spirevipp♥ Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Jeg er med deg fortsatt Trønderline....har hatt 3 netter nå med kraftige kynnere og murringer. I dag tidlig var jeg såååå sikker på at noe var i gang, så jeg stod opp kl 05 og spiste og dusjet, før det ble for vondt. Typisk så skjer det ikke mer...ikke en dritt! Så gikk å la meg igjen... Vurderer å gå opp og ned i trappa nå fram til det settes igang igjen...for ute pøsregner det! Eller drikke kanelte, som visstnok skal hjelpe det igang! Enig med du; LILLEBROR KOM UT NÅ!!!!!
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 8 dag overtime her... Har forsøkt det meste for å prøve å få lokke lille ut, men til ingen nytte.. 2000kr i modningsakupunktur ser heller ikke ut til å ha vært til noen hjelp på meg.. Kom igjen beibi!!!! )
Gidder ikke! Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Jaaaah... Har ikke vært så aktiv med å skrive her inne, men hadde termin 5. Juli og var naiv nok til å tro at jeg ikke ville gå over denne gangen heller. Lei nå ja!! Skal føde på ABC og får lov til å komme innom i kveld for å bli tøyd litt, håper det setter fart på sakene! Håper dere alle slipper å vente noe særlig lenger, at vi har de etterlengtede babyene våre i armene snart:)
Peispå! Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2011 Uff,når jeg hører 8 dager på overtd... kjenner jeg mister litt motet når jeg innser at det fortsatt kan ta flere dager før han vil komme. Lite søvn pga heftige kynnere og div andre plager gjorde til at jeg tok mot til meg og ringte føden i håp om at noen ville forbarme seg over meg, og prøve stripping. Men, som forventet var det så fullt at de ikke hadde tid. Får bare vente,vente,vente.... Svigermor er her, har laget hjemmelaget lapskaus, passer 3 åringen, og steller godt med meg. Føler meg heldig som får så god hjelp:-)Hun tar med 3 åringen noen dager der de bor, så jeg skal få litt mer hvile...
håperpåvinterbarn Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Hei Trønderline, hvordan går det med deg? Fortsatt ingen fremgang? Jeg fødte nydelige lille Agnes på torsdag klokken 13.20, så det tok vel litt over 30 timer fra første blødning/lille rie til vidunderet så dagens lys. Alt gikk ganske greit, men det var i overkant langtekkelig syns mor Epidural er en finfin ting Håper at du er på fødestuen, eller på vei dit snart! Lykke til!
Adele :) Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 8 dager her og... er så lei så lei, føler jeg har gått å ventet 1 måned Humøret og motivasjonen er på bånn. Skjønner liksom ikke hva jeg skal finne på om dagen. Lange kjedelige dager. Ser ingen ende på det hele. Jaja, litt klaging
♥Spirevipp♥ Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 5 dager på overtid, og skal prøve å ikke klage...men det er sannelig ikke lett. I går var jeg så frustrert og lei, og i tillegg ville ikke lillegutt på 4 høre på en døyt av det jeg sa. Tror vi alle her hjemme var litt lei og eglete i går; endte med at jeg gikk en lang tur bare for å roe meg. Hadde konstant kynnere hele turen, men bare gikk selv om det var tungt og ubehagelig. Når jeg kom hjem dusjet jeg og skulle til å legge meg, da kom heldigvis min kjære til unnsetning, han skjønte at jeg trengte en utblåsning. Utrolig deilig å ha en trygg skulder å gråte på! Av alle ting jeg klarte å si var: Jeg flyr snart på veggen, men det går ikke for jeg er alt for tung til det! he he Skal til jordmor i dag kl 13, hadde håpet det var tidligere...men men, da skjer det i alle fall noe. Er spent på hva hun sier denne gang. Håper på å bli satt i gang evt før helgen...vi skal nemlig i bryllup til min bestekompis, og det er noe jeg overhodet ikke har lyst til å gå glipp av! Det er i alle fall action i magen her Nå håper jeg snart vi får treffe han... Nå skal jeg fortsette med å lage fotobok, bare for å ha noe å gjøre. Kan anbefale Blurb.com til alle som gjerne ønsker å ta vare på sine minner. Lykke til dere, jeg krysser fingre og tær for alle på overtid at noe skjer snart!
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Er dere med ennå jenter?? 9 dg over her i dag Overtidstime den 12 dg over. Har alle tenkelige symptomer på at en fødsel er på gang, men ingenting skjer. Tror jeg trenger hjelp til å få fart på systemet der nede. mvh
Peispå! Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2011 Joda, jeg henger med! Slimproppen min(mest sannsynlig) gikk i morges, og jeg kjente meg ganske optimistisk, siden jeg fødte datteren min innen et døgn sist det skjedde. Hittil har ingenting skjedd, så må vel smøre meg med mer tålmodighet. Skal bestille overtidstime til onsdag dersom det er stille til i morgen. Nå går dagene seint..men, prøver å se frem til at lillebror er ute.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. juli 2011 #11 Skrevet 12. juli 2011 Ønsker deg virkelig masse masse lykke til og håper du er og føder nå Mange varme klemmer fra Drammen:)
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 12. juli 2011 #12 Skrevet 12. juli 2011 Jeg er 2 dager over termin, med mitt 3. barn. Gikk 9 dager over med nr 1 og 5 dager over med nr 2, så regnet vel egentlig med å gå litt over med denne også, men merker at jeg er meget klar for å møte ham nå. Samtidig så prøver jeg å nyte de siste dagene også. Dette er siste gang jeg kommer til å gå gravid, så litt vemodig er det også. I likhet med deg har også jeg gått gravid i nesten 1 1/2 år pga en sen spontanabort i høst, så jeg må si det skal bli godt å få tilbake kroppen sin igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå