Gå til innhold

Da kommer jeg hit jeg også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg allerede kjempetung, og det er slitsomt å sitte i enhvær stilling, hehe. Lurer på hvoran det skal gå når jeg har så leng tid igjen enda :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Smurfen =)) Utrolig koselig å se deg her inne. Husker deg godt fra "bli gravid" :)

Velkommen og gratulerer med endelig å ha kommet til siste ettappe.

Skrevet

Heihei Petrine :) Takk å takk, koselig å endelig være her og;)

Husker deg også veldig godt ! Er du langt på vei i dag da? Er vel ikke så veldig lenge igjen der er det ? Det føles godt å endelig komme til sisste ettappe, men jeg vet også at de sisste 10 ukene er de tregeste :P Hvordan er formen din da?

Skrevet

Ja det er ofte den siste tiden som går senest, men for hver dag som går kommer en nærmere målet :) Jeg har nå 27 dager igjen, men det er tungt. Sliter enormt med bekkenløsning. Behandling og krykker på meg :( I dag er det riktig ille :(( Men men håper det er over etter fødsel så jeg kan komme meg ut litt mer...

Når var det du hadde termin? Og formen?

Skrevet

Uffda, hørtes utrolig slitsomt ut ja! Håper du ikke går over tiden da..

Det vil vel gå vekk etter fødsel :) Det blir godt å få den lille i armene endelig tenker jeg ;) Jeg har den 3 oktober, lenge igjen enda ja!

Skrevet

Håper det forsvinner etter fødsel ja. Gleder meg masse. Er fantastsik å ha kommet hit. Bare den bittelille siste innsatsen igjen :)

3 oktober ja, men det kommer nok til å gå fort. Syntes tiden frem til nå har gått kjempefort, er fra nå og ut det går sent hehehe :)

Skrevet

Hei velkommen hit :-D føler meg også kjempetung allerede og kan ikke skjønne at det skal bli verre, hehe. Men nå er det siste etappe :-D

Skrevet

Velkommen inn ja:-)

Nyt siste sjarmøretappe, den går heldigvis kjapt!

(eller ikke...spesielt ikke 5 dager på overtid...:-)

Skrevet

Takk Trønderline, og Petrine, håper dere har rett i at det går fort :)

Zassy, er det lenge igjen hos deg nå da? Kjenner til det med å gå på overtid ja Trønderline... Det er slitsomt, jeg ble satt i gang 7 dager over og fødte 9 dager over sisst :) Håper det starter av seg selv denne gangen :)

Skrevet

Har termin 13. sept. jeg, så tiden går :) Da får vi følge her inne, for du hadde i beg av okt? :) Merker at det begynner å bli tyngre og tyngre, men jeg vil liksom ikke godta det helt :P Vant til å være aktiv og i god form og da er det rart at kroppen ikke er helt "med". Ble sendt hjem fra jobb i dag pga jeg ble uvell/kaldsvettet osv, ville egentlig ikke, men måtte bare gi meg tilslutt da jeg ikke greide helt å stå på beina :S Må vel bli flinkere til å slappe av og gjøre "ingenting", men det er så kjedelig..og uvant.. Må si jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake til meg selv igjen :) Tenker mer og mer på at om jeg skulle føde før termin så er det enda en del jeg skulle ha kjøpt og gjort..men fordi jeg bekymrer meg for det så blir jeg vel å gå på overtid jeg også, hehe, er vel det som er mest vanlig med førstegangsfødende har jeg skjønt. Ha en fin dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...