Hilde35 Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Føler at jeg blir lurt hver måned. Går å kjenner etter symptomer hver gang... ;-) Men hva er de første symptomene som kommer?...altså før testing. Har begynt å få ømme brystvorter og murring i korsryggen... Hvor tidlig kjente dere at det var noe på gang?:-)
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Samme her :-P Blir gal snart!! Har kjent mens murringer i flere dager nå, og på fredag var jeg sikker på at tanta skulle komme.. Men den har enda ikke dukket opp, er nå 3 dager over IKM. Husker ikke fra sist disse tegnene før man finner ut at man er gravid. Vurderer å kjøre til nærmeste søndagsåpne apotek;) Drar på ferie imorgen, så hadde vært greit å vite enten eller:)
Blåbærmuffins Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Fant ut jeg var gravid ca 3-4 dager etter IKM. De eneste symptomene jeg hadde før IKM var at jeg tisset OFTE, måtte opp på natta. Og at jeg frøs veldig. Satt stort sett under et pledd hver kveld. Hadde ikke lagt merke til symptomene før jeg testet positivt. Etter det gikk det flere uker uten noe som helst. Tror jeg var 7-8 uker på vei da trøttheten slo inn...
Mammapudding Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Blir også lurt hver gang:p Men mange av de tidlige tegnene er jo ofte like som pms-tegn, så det er jo ikke så rart at man blir lurt. Sist mnd da jeg var gravid så var oppblåsthet det jeg merket først, var så oppblåst at magen var stram hele tiden og jeg følte at den så diger ut. I tillegg var jeg sulten døgnet rundt og tisset mer enn vanlig. Mistet i juni og prøver hardt å bli gravid igjen, er veldig oppblåst nå igjen og er spent på om det ble fulltreffer igjen med en gang:)
Hilde35 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2011 Tusen takk for svar. Med andre ord...jeg får bare vente til jeg kan teste og ikke håpe for mye. Meeen det blir jo til at jeg kjenner etter alt mulig hver måned. ;-)
Mammapudding Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 Jepp, det er nok bare sånn det er...man vil jo så gjerne at det skal være tegn, så alt som kan tolkes det tolkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå