Bergnes Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Hei, i dag var jeg uheldig. Sklei og datt i båten slik at jeg ikke rakk å ta for meg og landa med høyre side av magen rett over navlehøyde på rekkverket av båten. har vondt der ennå, men kjenner frøkna i magen sparker og er i bevegelse som vanlig. lurer på om dette er noe jeg likevel burde fått sjekket med ultralyd? er nå i uke 23.
*Lissja* Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Jeg ville nok gjort det, bare for å være sikker. Værtfall snakket med jordmor om det. Lykke til:o)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Jeg ville nok ringt på føden og hørt med de, bare for å være sikker. Det er bedre det enn å gå å tenke på det hele tiden! Det høres jo ut som om alt gikk bra, men det skader ikke å ta en sjekk allikevel:)
Bergnes Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Har vært på kontroll hos legen i dag, og alt sto bra til med den lille idrettsutøvern! *lettelse* skal være mere forsiktig heretter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå