Gå til innhold

hehe... må le litt... virker som dette forumet er blitt et forum for klagete sutrekjerringer....

Anbefalte innlegg

Klarer dere virkelig ikke å glede dere på andre sine vegne? Alltid må noen snu positive ting som blir skrevet her inne til noe negativt....

Vi har et travelt liv hvor vi begge jobber turnus og vi har fem barn som flytter til og fra. Ungene er fornøyd og vi prøver virkelig å gjøre det beste for alle. Vi jobber begge i helsevesenet og sliter med å få hverdagen til å gå opp. Men til gjengjeld så har vi kanskje dager hvor vi også er hjemme og virkelig nyter familielivet og da har vi barna hjemme fra bhg :-)

Hilsen Hi i et annet innlegg hvor jeg skryter av mannen min ;-)

Fortsetter under...

Slik er det ofte her inne. Alt blir snudd på, vridd på og vendt opp ned hit og dit.

Tenker spesielt i dag på hun som fikk panteflaskene stjålet av naboen. Det folk hang seg opp i var ikke at naboen var en tjyvradd, men at HI i tråden ikke budde hatt barn siden hun akkurat nå måtte pante flasker til brød og melk. Er det mulig?? Her skal trådstarter stort sett alltid henges for det som henges kan!

Skryt i vei!

Vi er så jæ*** flinke til å se alt som er negativt i dette landet, så litt skryt; om snille menn, god service, fine opplevelser eller what ever - kjør på!

Pris deg lykkelig for at du har en sånn flott mann! Jeg har også en sånn snill og god mann og jeg skryter uhemmet av ham, riktignok svært sjelden her, rett og slett fordi jeg ikke gidder, men det er en annen sak.

Nei, her inne må man passe seg vel for å skryte av mannen sin. Da komme de grønnøyde kjærringene og skyter fra hofta. De sitter der med sin udugelige unnskyldning av en mann og er dritmisunnelig på alle som har et normalt familieliv.

Synes det var koselig at du delte et hverdagsøyeblikk med oss:)

Hilsen en som svarte positivt på det første innlegget ditt:)og som nå er trøtt av sure, frustrerte dib-kjerringer og tar kvelden. God natt.

Ja jeg leste innlegget om hun som fikk flaskene frastjålet...

Herlighet, det viktigste er at ungene får omsorg og kjærlighet og det er jeg helt sikker på at barna hennes får selv om hun trengte de panteflaskene denne uka..:-)

Annonse

hvorfor er dere her da egentlig? da får dere jo bare blåse i og lese innleggene da,så slipper dere all dritten her.

sånn som dette vil det helt sikkert alltid være,og det er sikkert sånn på andre forum også.

Noen må bare.....

God natt til deg også og dere andre som er positive her inne :-) Og kos dere med mennene deres:-) Vi har så mye igjen for å opprettholde et godt forhold til den vi er glad i :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...