smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Hei jenter! Har dere erfaring med meir kynnere og vondter 2 gangen (eller3,4..osv)dere går gravid? fødte forrige gang 8 dager før termin. har 27 dager igjen no, og har så utrulig masse kynnerer, mensmurringer o.l... prøvde meg på litt handling her ein dag men fekk så vondt både i mage og litt i korsryggen at eg måtte stoppe opp heile tiden og sitte meg ned.. så det ble ikkje så masse gjort:P kan ikkje huske at det var slik med førstemann. har fått modningsakupunktur 2 ganger så kan jo være det gjer det endå meir aktivt med tanke på kynnerer og murringer. Er spent på kortid fødselen kommer til å begynne,er ikkje klar enda=)
JellyButt Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Desverre sånn her også. Hadde mye kynnere sist og denne gangen er det mer! Begynte tidligere også og jeg tror jeg kjente de førte rundt uke 12. Om det i det hele tatt er mulig. Har vært plaget med mye stikkinger og hoven følelse i underlivet de siste ukene og en følelse av at baby ligger langt nede allerede. Dette bekreftet jordmor- sammen med kommentaren "oj, hun har vel ikke tenkt å komme allerede nå!". Første kom 16 dager før termindatoen så hun var ganske skråsikker på at denne også kommer tidlig. Men får nå se på det. Synes hun kan holde seg inne frem til termindatoen. Er forresten bare 33+1 i dag.
trippeltopp Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Samme her.. Hadde det ikke sånn med førstemann, da hadde jeg kun tiltagende mensmurring mot slutten. Denne gangen har jeg gått med vondter i ukevis..masse maserier og i det hele tatt. Nå har jeg én uke igjen til termin så disse vondtene har ikke "fremskyndet" noen fødsel.. utålmodig nå jah..og lei alle vondtene!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2011 Takker for svar =) stikker det i magen hos dere også? har hatt sånn rar stikkende følelse i nedre del av magen.. er det modning? det blir vel ein del ubehagelige vondter framover til fødsel høres det ut som da ja.. vel det er no verdt det til slutt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå