Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Sliten av å sitte og ligge og hvilken som heldst stilling allerede nå! Er 28 uker i dag.. Hmm, sal jeg over på 3 tri da foressten ?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2011 Æsj.. Skal* og Forresten* skulle det stå
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Har forstått det sånn at da er man i 3 trimester. Kanskje det blir verre når man er flergangsfødende? Husker ikke at jeg slet så veldig med nummer 1? hm..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2011 Hmm kanskje det, husker at det var vel den sisste mnd som var sånn hos meg med første. Så har kommet litt tidligere denne gangen ja Men så har jeg til gjengjeld ikke vert mye dårlig i dette svangerskapet da, som jeg var i forrige Langt er du på vei nå da?
♥ Min engel ♥ Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Ja, tredje tri starter 28 + 1 tror jeg, så nå etter tolv er du offisielt i 3.tri Jeg hører også til der nå, er nå 28 + 2. Så da hopper vi over samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå