Petrine +spire=❤ Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Er så kos å ha babyting i huset igjen ) Ble så fint atte ) Gleder meg enormt!
LilleFru Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Det er så koslig å gjøre istand! Jeg redde senga forrige uke, må bare stryke på dyna hver gang jeg går forbi
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2011 Ååå ja det er så herlig Jeg dytter litt i vugga når jeg går forbi den thihi Tenk så heldige vi er som får oppleve ett av livets største mirakler!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Koseligste som finnes å gjøre i stand til kommende nytt menneske! :-) Min kommer om 5 dager (planlagt keisersnitt), så er nesten ferdig med alt som skal ordnes. Vasket trekkene på ammeputene, ammemadrassen og trekket på vippestolen i dag, henger og tørker nå. Nå gjenstår vel bare å montere inn babybilsetet og å kjøpe bleier. Å, gleder meg sånn! Masse lykke til med fødsel, jenter!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2011 Ja det er kjempekos ) Heldige du som vet akkurat når babyen kommer! Masse lykke til til deg også
Ellois Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 He he! Jeg skal også ordne ferdig vugga denne uka, slik at det den står klar. (Mangler bare en overmadrass.) Det blir ganske spesielt og rart! Men gleder meg! Lykke til videre med forberedelsene! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå