Gå til innhold

Se her alle som gidder.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.... Skjønnerikke dere jeg.... Tror jo at alle liker de navnene jeg liker... hehe....

Navn nummer to skal ikke brukes, det er bare for at lilleprinsen har hatt navnet Noah isiden spiren satt i magen.... Milla om det ble jente...

Men 25 dager før mitt ks tok noen andre Noah navnet mitt (bor på en liten plass).... Vi kommer på samme barselgruppe og de skal gå i samme barnehage i 5 år,,,, var bare for å skille dem.... vi begynner på samme etternavn bokstav også Så begge to blir Noah H... eller så blir de hetene lille Noah og Store Noah, Noah 1 eller Noah 2.... Ufattelig irriternde... men jeg finner ikke noe annet navn.. har ikke hatt noen andre alternativ under hele svangerskapet... ¨å må tro jeg er åpen for forslag.... har vært inne på navnedebatten hver dag siden jeg ble gravid for å få inspirasjon, men ender opp med noe så vanlig som Noah... Bare ELSKER det navnet.. sikkert oppbrukt, men blir aldri lei av d...

Annonse

Ja syns også at deet er litt rart å ha to så like navn, men kommer ikke til å bruke d.. tror jeg... Bare så han kan hete Noah M... hehe... uff så tragisk... nei sitter i klypa... blir nok bare Noah, så får jeg fore han med masse god mat sånn at han ikke blir lille Noah vertfal....mye bedre med store Noah.... alt det jeg gidder å bry meg med å tenke på.. dette kverner i hodet på meg til alle døynes tider.... godt å endeli bare ta et valg... I morgen kommer han ut, så håper han passer å hete Noah da...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...