Gå til innhold

Hvor finner jeg menn som IKKE er i dopmiljøet eller er bare ute etter sex??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde en som drev med doping ikke _kunne_ være ute etter sex, if you get my drift.. Eller tar jeg feil..?

Utover de støtter jeg første anonym. Heng på universitetsbarer, der treffer du nok bedre manne-emner.

Bor i ett sted der det er stor dopbruk.. og må ihvertfall 2 timer vekk før å finne en fyr UTEN noe dop på sidelinja.... Ok, nå har jeg sikkert ikke hatt kontakt med alle menn her i gården men...

På arbeidsplassen din, på fluebindingdkurs, i den lokale jeger- og fiskeforeningen, i et kor...mulighetene er uendelige! Om du hittil i livet bare har rotet deg borti udugelige dophuer, så bør du kanskje også se på hva og hvilke typer du tiltrekkes av, og ikke minst hvilke miljøer du vanker i. Jeg har truffet mange menn i mitt liv, men ingen av dem var i dopmiljøet.

uansett hvor stort dopmiljø det er der du bor, er det uansett ett flertall som ike bruker det. Bruk litt tid på å være alene, bli kjent med deg selv, bli komfortabel med å være alene. Ha det fint nok alene til å stille høyere krav til venner og omgangskrets! Det er nok mye miljøer der du bor som du ikke har oppdaget. Jeg bor også på ett sted med mye dop, en del av vennekretsen kan si at det finnes ingen fester her ute uten dop, men resten av mine "normale" venner som ikke bruker det eller henger i slike miljøer har aldri vært på en fest hvor det er!

Altså, bruk tid på deg selv slik at du automatisk stiller høyere krav til den du møter! Bli kjent med en mann du normalt sett ikke ville følt deg tiltrukket av, en som kanskje sitter stille og ikke gjør så mye ut av seg, en du ellers ikke ville lagt merke til. Begynn med vennskap, kanskje utvikler det seg kjærlighet til en "kjedelig nerd" som blir kjekkere og kjekkere for hver gang, som alltid vil behandle deg bra, som aldri vil velge å feste fremfor deg, som du aldri trenger å være redd for om "blir det en razzia der han er" osv.!

Det finnes ikke èn by i norge hvor alle er hobbynarkomane eller på kjøret, noen driver den byen, noen er politi der, noen er butikksjefer, noen holder byen igang og alle de gjør ikke det i rus!

Annonse

Eh, hva for noen folk kjenner du? Jeg vet om noen som er i dopmiljøet, men har absolutt ingen omgang med dem. Jeg er gift, men vet hvertfall om 4-5 kamerater av meg som hadde vært skikkelig kjærestemateriale om alt hadde vært annerledes ;)

Hvordan kommer du i kontakt med dopere? Jeg har i mitt 37 årige liv aldri kjent noen der, men jeg oppsøker det jo heller ikke.

Lag, foreninger, kor, korps, kurs i selvrealisering, treningssentere, ... mange "sunne" interesser som kan bringe deg nærmere "normale" folk.

trenger ikke bli med i noen menighet for å slippe unna dop da! Alle i menigheten er skinnhellige og resten ikke? Æsj, er i menigheten mye dritt skjer, overgrep, dop, moralisering og hvem som er verdt noe å ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...