Gå til innhold

Slanke seg med proteinpulver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada.

Og når du begynner å spise vanlig mat igjen, er forbrenningen din så fucked up at du legger på deg mer enn du gikk ned.

Noe mer du lurer på?

Sorry altså, men jeg blir så matt av folk som ikke forstår at slanking bør foregå på en sunn måte, nemlig å kutte ned på inntak av kalorier og bevege seg mer. Da slipper man å ødelegge kroppen :)

23:17 jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å svare på den kommentaren din..

Har du anoreksi, er det nesten umulig å bli helt frisk igjen. Trust me, du har et ødelagt forhold til mat resten av livet, og vil mest sannsynlig få noen tilbakefall uansett hvor godt du måtte mestre det i perioder.

Friske? Vet du hvor mye du ødelegger kroppen din på sultekurer? Hjerte, nyrer og lever får uopprettelige skader etter kun kort tid, og det er kun de fysiske skadene, de psykiske er vanskeligere å ta tak i og behandle.

Spise normalt? Tror ikke det, som sagt er en spiseforstyrrelse noe en lærer seg å leve med, ikke noe jeg vil si du blir frisk av. Du tenker ALLTID på hva du putter i deg, og når du gjør det, er det enklere å holde seg slank, fordi psyken din ikke takler noe annet.

Hilsen 23:04

Annonse

hvis du ikke trener når du inntar høye doser av proteiner, så kan jeg love at du vil legge på deg. Har et par kjenninger som drikker store doser av proteinpulver fordi de tror de skal få muskler. Men så trener de nesten ikke, istedet har de blitt tjukke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...