Gå til innhold

så mange bilder det blir...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar mange bilder. Fremkaller selvfølgelig ikke alle, men det er så vanskelig å velge bort da det er så mange fine... Så her sitter jeg med flere hundre bilder. Og det sier jo seg selv at alle kan jo ikke i album! Har også gitt bort noen bilder til besteforeldre. Er jo egentlig sløsing å ta ut så mange bilder. Tenker at neste gang jeg skal fremkalle skal jeg være mer kritisk til hvilke bilder jeg skal ta ut. Men ender opp med en alt for stor bumke da også.. Flere som har det på samme måte? Og album er jo et kapittel for seg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ikke snakk! Jeg har tatt ca 5000 bilder siden nyttår, og ca 4500 av disse er bare av lillegutt. Storebror er litt bortprioritert akkurat nå, men han har jeg knipset i maaange år og han er kommet i en alder der han helst vil slippe. Han er glad jeg knipser av lillebror da.

Jeg lager bare fotobøker så slipper å ta ut. Blir ikke å starte på album til lillegutt før etter nyttår. Jeg driver med digital scrapping/collage som jeg sender på mail/i posten til familie jevnlig, så de beste bildene blir absolutt brukt:)

Skrevet

Jeg liker godt å lime bilder i album,men det er et tiltak å sette seg ned... Ogå går det masse tid til sortering av bilder, da enkelte fotobutikker leverer bilder uten dato på baksiden. Burde ikke vært lov! hehe :D Føler meg litt umodrene på denne fronten, for digital scrapping er virkelig populært fortiden. Fint blir det også! MEN, jeg må vel få brukt opp disse papirbildene. Og når jeg er ajour, da kan jeg vurdere bok :-)

Gjest Madolyn
Skrevet

Ja, det blir mye bilder av gullet :) Jeg holder meg til vanlige fotoalbum jeg da, ellers hadde jeg nok aldri hatt tid til å scrappe og lime inn alt, selv om det er en kjempekoselig hobby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...