Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien skal til Bulgaria om 2 uker og jeg må jo være med å bade og div... men jeg NeKtEr å sprade rundt i bikitruse med disse xtra kiloene...jeg er ganske tynn, men likevel... jeg føler meg ikke vel! sååå forslag til hva jeg skal ha på når jeg bader og soler meg? Det blir bikitopp, men trenger noe mer enn enn bikinitruse nedentil.... vil dekke meg til mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bruke en shorts da?? Det hadde nok jeg gjort :)

God Ferie.

Skrevet

Det finnes jo veldig fine badekjoler man kan gå med da, typ victoria beckam sin på forsiden av se&hør ;) ... kanskje kortere versjoner også. eller omslagsskjørt i samme stoff som annet badetøy, som du kan knyte..

Skrevet

ja tenkte litt på shorts, men da blir det vel en fra en herrebutikk? ikke at det gjør noe nei :D

men tenkte også på sånn sjal lignenede greier, men vet ikke helt hvor jeg får tak i det?

Skrevet

jeg var nettopp i hellas og er gravid....kjøp deg hot pants... jeg bestilte gjennom ellos.... men de har dem i vanlig badetøy avdelinger :) de dekker litt mer ja...blir jo som en liten shorts :)

Skrevet

kan dra å prøve, men føler meg så stygg at jeg lurer på om det blir litt for kort også :/

Skrevet

Tror nok det er selvtilliten din som er problemet her og ikke bikinien. Hvorfor føler du deg stygg? Er jo helt normalt å legge på seg når man er gravid, og jeg tror du er den eneste som kommer til å tenke på hvordan du ser ut. Kanskje med unntak av folk som ser på magen din.

Skrevet

er lett å ikke føle seg helt 100 når man er gravid da, da er det jo bedre å få kjøpt noen riktige plagg, enn å gå å føle seg helt elendig, og kanskje ende med å bruke all ferietid inne på rommet enn ute og kose seg.. en "bedre selvfølelse" pga kroppen ved graviditet er jo ikke noe man kan kjøpe seg på boks, så da er jo riktig plagg en enkel løsning.

selv om JAaaa, det er jo vanlig å legge på seg.. men ikke alle er komfortable med det selv om det er vanlig.

Skrevet

Sikkert noe med selvtilliten oppi det her også ja, men har aldri noe problem med å gå i bikini når jeg ikke er gravid. Sååå ja, man må ha på noe man føler seg vel med synes jeg :)

Skrevet

Hei, jeg vet hvordan du har det...og du er nok ikke den eneste. Selv føler jeg meg finere som gravid enn etterpå. For den løse huden etter en stor mage sitter lenge etter fødsel.

Så etter min første fødsel kjøpte jeg en bikinitopp med mage...altså nesten som en singel. Brukte stort sett shorts og skjørt ved siden av. Spradet kun i bikiniunderdel når jeg skulle bade.

Det finnes jo også de superfine 50-talls badedraktene som kan funke etter fødsel.

Shorts er utrolig digg når man går gravid, har selv sverget til noen billige skjørt fra ellos...lettere å ta på seg også. Bare husk at noen sømmer i shortsene som finnes er VELDIG ubehagelige. Jeg travet rundt i svarte Pierre Robert boksershortser også jeg...de er i alle fall med stretch.

Alle vil jo se at du er gravid, og ikke tenke på alt det andre som mest sannsynlig bare sitter i ditt hode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...