Gå til innhold

Hårvoks/gele på en 1-åring. For eller imot?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Imot om man tar "voksen"gele\voks i. Det er jo veldig sterke saker.

Det finnes vel ikke barnevennlige voks\gele kanskje?

Jeg ser jo at det kan være praktisk om det hadde fantes en barnevennlig en. Har selv en 1åring med babyhår som er veldig langt og går ned i øyene, men det er for lite andre steder til å klippe til en sveis. Så må stusse luggen hele tiden, skulle gjerne fått den opp i en slags sveis med hjelp av voks. De med jenter slipper jo dette, da det bare er å ta en spenne eller noe i håret.

Tror ikke det skader håret så mye. Vi bruker det på vår 1 åring ved spesielle anledninger selv. Litt stas å pynte dem da hehe :)

Nå er det ikke akkurat sånn at man gnir hårgeleen ned i hodebunnen dems heller da, bare litt i tuppene for å forme håret litt. Og heller ikke snakk om hver dag!

Hilsen frisør'n

Annonse

Jeg bruker litt vanlig fuktighetskrem i hårtuppene på min gutt som snart er 1 år.....

Bruker A-derma og Helosan fuktighetskrem... greit, håret blir litt "fett" men det må jo vaskes uansett om man har gele eller noe i det..

Jeg har gjort det en gang på minsten å det var når vi tok bilder, da tok vi noen med sveis og noen uten sveis. Voks må du ikke bruke det er altfor sterkt, min kusine som er frisør anbefalte en gele å så lenge man kun tok i tuppen å holdt det unna hodebunnen går det fint i ny å ne sa hun :) Så når han fyller 1år om 1 mnd skal han få en liten sveis i luggen ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...