Gå til innhold

Vi kommer stadig tilbake til Hedda. Hva med Alma, Agnes,,,?

Anbefalte innlegg

Nå er den lille damen snart her. Guttene våre heter Mikkel og Alfred.

Vi har tenkt på mange navn. Blant dem er disse; Hedda, Alma, Agnes, Johanna, Hedvig, Matilda + noen mannen ikke vil høre snakk om. :-)

Liker Hedda godt (og mannen vil aller helst ha det), men er det virkelig drømmenavnet...?

Har dere forslag til noen andre navn i samme sjanger?

Fortsetter under...

Til guttene dine synest jeg egentlig alle jentenavnene passer inn.

Blandt dem er mine favoritter:

Agnes, Matilda og Hedda

Jeg tenker sånn, hvilket navn kunne jeg helst ha tenkt meg å hete av disse, og her må jeg nok si jeg hadde valgt å hete Hedda:)

Men uansett hva dere velger her så blir det bra! :)

lykke til!! Jobber selv med det samme, og det skal ik være enkelt...

Uhmmm... dere har god smak :-)

Jeg liker Hedda godt, men Hedvig er favoritten - nydelig. Agnes er omtrent like fint:-) Jeg liker også veldig godt Johanne (med e), Matilde (med e) og Alma.

Det blir bra uansett. Flotte navn på gutta også =)

Hedvig nr. 1

Agnes nr. 2

• 2 uker senere...

Mikkel og Alfred er veldig flotte navn!

Synes Hedda er utrolig flott! Dere har veldig god smak! synes Alma, Johanna og Matilda også er vakre. Hedvig er fint. Agnes er ok.

Gir min stemme til Mikkel, Alfred og Johanna/Matilda/Hedda. Klarer ikke velge, alle tre er flotte :-) Lykke til!

Annonse

Kjempefine navn dere har på gutta. Mikkel, Alfred og Hedda syns jeg passer fint, det blir absolutt ikke feil. Hvilke følelser dere har for navnet vet bare dere.

Syns alle navnene du nevner er fine. Siden du ikke vet hvilke du liker aller best; hvilket hadde du blitt mest sint om du IKKE hadde fått bruke av de?

Anna

Ylva

Alva

Lina

Linde

Ales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...