Gå til innhold

Dere som har sandkasse hjemme..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en jeg mener ble kjøpt på felleskjøpet. Ikke plass til noen store gravemaskiner, men passe stor i en liten hage. Med lokk og det syns jeg er noe av det viktigste på en sandkasse i et strøk hvor det er en del katter. (Men det kan jo hende at uten lokk på sandkassa, så hadde vi sluppet at kattene satte seg ned midt på plenen vår...)

Annonse

http://www.maxbo.no/Produktkatalog/Uterommet/Barn-og-lek/Sandkasse-med-benklokk-trimp/

Vi har denne. Ikke veldig stor, allikevel god plass. Og det geniale er at det er lokk slik at vi slipper dyr som gjør sitt fornødne i kassa. Også greit for mor at man kan gjøre om lokket til benker slik at jeg slipper å måtte sitte oppi sanda å leke med lillemann, men kan plante rumpa på benken:)

Jeg kan ikke sekre, så jeg kjøpte mitt i fengselsbutikken. Var ikke jeg som betalte, så husker ikke beløp. Tror det var 800kr eller noe. Veldig fornøyd. Har tålt masse leking og vær og vind.

Om du har et fengsel i nærheten, ville jeg forhørt meg om de har butikk. Veldig greit med bra håndtverk. og ikke noe som er masseprodusert,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...