Gå til innhold

Dere som har slanket dere 30 kg! Åssen klarte dere det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har "bare" slanket meg 20kg. Fra 88kg ned til 68kg. Skal ned til 62-65kg, men har en pause nå.

Jeg har klart det på pulverkur. Jeg har ikke trent så mye, men lever aktivt og spiser stort sett sundt. Tidvis har jeg spist 1300kcal, men for meg personlig er pulverkur (Cambridge) det beste.

Jeg har nå holdt vekten i 1år - en kamp å være stabil - det er lettere å slanke seg. Planen var å være ferdig slanket til nasjonaldagen, men jeg mistet helt puffen.

Så fælt å si det, men jeg sultet meg ned kiloene. Har funket bra da - og var verdt det.

Annonse

Helt seriøst, så har jeg gått ned 36 kilo ved hjem av trening og kosthold. Ingen dietter eller kurer. Kun sunn mat og minimalt av godsaker. Det tok tid... over to år - men det var absolutt verdt det!

Tenkte ikke på det som en slankekur, men som en livsstilsendring. Jeg måtte ha jernvilje, men sa aldri at jeg slanket meg. Sa at jeg måtte prøve å gjøre kroppen min godt, å ikke putte i meg ting som var dårlig for den. Sammenlignet meg med en dieselbil som fikk bensin...

Gikk ned først 20 kg ved å sitte på ræva og amme og spise 200-400 gram sjokkis om da'n. deretter ved å følge kostholdsrådene fra staten; mye grovt brød, magre meieriprodukter, mye frukt og grønt, 2-3 liter vann per dag. lite sukker/hvitt brød/mettet fett osv. Flerumettet fett hver dag, ca 30 % av kostholdet.

Ikke noe lavkarbo-drit mao .

Gastric bypass opr.

Venninnen min gikk ned 40 kg på 1 år, spiste sunt og trente a la Grete Rohde :)

Hun har gått opp nesten alt igjen noen år etter. Og jeg har gått opp nesten 10 kg, så opr er ingen varig løsning - jeg ville ikke anbefalt det uten videre.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...