Gå til innhold

Får ikke tak i sambo...

Anbefalte innlegg

og jeg er så lei meg :( Han skulle komme hjem i helga (jobber innshore) men kunne ikke pga han måtte jobbe...

nå har jeg prøv hele dagen å få tak i ham, telefonen er skrudd av og alle kollegaene hans sier at de ikke har strøm på telefonen så jeg får ikke snakke med ham.

Jeg trenger å snakke med ham, det er til og med viktig og ikke bare for å prate - men han gidder ikke engang å finne en telefon for å ringe meg.. Jeg angrer sååå mye på at jeg sa at det var ok at han tok den jobben :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143388972-f%C3%A5r-ikke-tak-i-sambo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Angrer på at du lot han ta den jobben?

Høres ut som det er mer du skal angre på her, lurer han overhodet ikke på hvorfor du prøver så desperat å få tak i han, blir han ikke redd for at noe er galt?

Kan du ikke sende en mld til både han og en eller flere av kameratene hans og si det er veldig viktig han tar kontakt, at han virkelig vil angre om han ikke tar kontakt nå, så får du se hvor viktig du er for han.

Eller er du en sånn dame som maser og maser og maser enda litt til så han er halvgal av maset og ikke ORKER enda en telefon fra det masehuet på en dag eller to?

Oi oi...... må si at min første tanke her ikke var særlig oppløftende. Litt mistenkelig at han ikke har strøm, kollegaene ikke har strøm (var vel fler enn en du ringte til?) skulle komme hjem, men måtte jobbe.... Nå er vel jeg kanskje av den mistenkelige typen, så her hadde jeg ant ugler i mosen.

Men... så leste jeg ett av svarene her, der vedkommende lurer på om du er ei mase? Er du det?? Mulig han er kjempelei av telefoner og meldinger i tide og utide, og hvis han faktisk jobber - så er jo dette forstyrrende og irriterende.

Gjør som ei sa her oppe: send ei mld, til både han og flere av kollegaene. Si at han må ta kontakt straks for det er viktig (du sier jo selv at du ikke ringte kun for å prate). Da ser du hvor landet ligger...

Finnes det ikke en fast-telefon eller noe som han/du kan ringe til/fra?

Jeg prøver å ikke mase... jeg har spurt pent om de kan være så snill å be ham ringe meg for jeg må snakke med han om noe viktig. Og det er viktig. Men når han ikke kontakter meg på to døgn nesten og ikke svarer meg, blir jeg bekymra! Men nå er jeg bare irritert, for ut ifra informasjonen jeg har fått fra vennene hans så har han ihvertfall ikke jobba.. så jeg er hjemme alene med babyen vår mens han drar på todagers "jobb"fylla.

og jeg er ikke en sånn som "maser og maser", som regel er det han som ringer meg fordi han kjeder seg. og når han da såvidt ringer seint i går, som første gang siden tidlig torsdag, for å skrike ut drita full at det plutselig ble "firmafest" og at han ikke har strøm på telefonen nesten, er så ulikt ham. Det er jo en grunn til at jeg reagerer

Jeg ha gjort alt det, og IKKE mast! Men jeg har jo lyst til å mase for blir jo mer og mer irritert for hvert sekund som går! Men jeg vil ikke gi et "masekjerring-inntrykk" til kompisene hans, så da driter jeg i det..

Men nei det virker ikke som at det finnes noen fast-telefon der nei

21.41 her:

Når er det meningen at han skal komme hjem neste gang? Slik som situasjonen er nå, så tror jeg ikke det er noe særlig lurt å ta en diskusjon på dette pr. telefon.... men jeg skjønner veeeeldig godt at du blir både frustrert, redd og forbannet når du ikke hører eller får tak i han på to døgn.

Jeg har også en mann som har jobbet inn-shore, men som heldigvis har fått jobb like i nærheten av her vi bor nå. Jeg ble grønn av alt som jeg kan bli grønn av, hvis jeg ikke fikk tak i han på telefon eller at han svarte på meldinger. Men forklarte han min frustrasjon og redsel (og litt sjalusi.... innrømmer det....) han forsto, å han ringte alltid for å si god-natt til både meg og ungene, å da var jeg fornøyd!

Annonse

Han pleier å være flink og gjøre som din mann, ringe og si god natt osv.. men nå ringer han ikke og kompisene/kollegaene ignorerer meg!

Han skulle vært hjemme i går, men måtte bli ferdig med ett prosjekt så han kommer en gang denne uka.. men jeg trenger å snakke med han NÅ, har ikke tid til å vente med å si ett eller annet til ham. Men tro meg, vi blir nok ikke ferdige med det her på telefon, men jeg må få ut LITT frustrasjon slik at det ikke går utover alle rundt meg eller babyen vår...

Jeg har tenkt tanken, men tror ikke han tør. jeg var nemlig "den andre" da vi ble sammen, og har sagt at om han noen gang gjør det mot meg så er det på huet og rævva ut! uten diskusjoner. og han VET at jeg finner ut av det uansett, når jeg ser ham ser jeg på han om han skjuler noe og han greier ikke å juge for meg - så sånn sett finner jeg jo ut av alt, til slutt....

Og det er NETTOPP DET som irriterer meg!!!! sååå grenseløst!!! Men ja, han er umoden... en umoden tosk som gir etter for sine egne lyster og behov!! er sååå lei, jeg som trodde at han hadde greid å legge ungdomsåra bak seg(han var ungdom og fyllefant leenge...). Men der har jeg tatt feil, gitt...

hehe men jeg går rundt og er redd for nettopp det ganske mye, og han vet det i og med at vi har snakket om det for ikke lenge siden.

men jeg ser poenget ditt. Har man greid noe før så gjør man det igjen! Men han greier det ikke mot meg, ser den med at det er vanskelig for deg å forstå min "naivitet" men jeg ser det på ham neste gang jeg ser ham. Sånn ting er NÅ er jeg usikker, men han kommer ikke inn døra om han har vært borti noen andre. Da får han ha det så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...